2006年9月29日 星期五

電話重傷留醫,買mouse一頭煙

朝早十一點幾就同台灣女生出到太子既nokia professional care打飛等電話,打住nds黎等咗廿幾個位,唔洗一個鐘就可以去到櫃面.講完病徵,攞番張單,哥哥仔話一個鐘頭後約一點三個字有得攞.

為打發時間同醫肚,我地行咗去朗豪坊既italian tomato度食晏晝,人家食意粉,我就食黑椒豬扖飯.野食無咩問題,只係個湯好似茶餐廳既中式例湯味,仲要係好重味精個隻,同埋紅茶啲味好似提子汁既味咁,搞到人家杯凍檸茶同我杯凍奶茶啲味怪怪地.

食到近一點時,人家既電話響起,話搵陳生,人家話佢打錯,但我叫人家問吓係咪搵周生至真,因我估係nokia打黎又睇錯chau 係chan.原來真係nokia打黎,佢話無零件,要大約兩個星期至有零件返...

於是食完飯唔洗去攞電話lu,係電梯口有個city bank 既I.T.信用咭檔口.外貌同制服都好似SECURITY既PROMOTER向我地發傳單,人家之前都幾想出呢張咭,於是坐底填FORM,仲有張PACIFIC COFFEE既COUPON換咖啡,同$300既I.T.現金劵(要簽夠額至有).

跟住我地行去旺電睇mouse,問個哥仔(一樓某鋪)
"LX5同呢隻有咩分別?"
"你有無見過LX5丫?"
"有呀"
"咁你睇唔到咩唔到咩?"
"....睇唔出喎,個盒又無SPEC印出黎"
"個外形唔同囉,接收能力唔到囉!"(態度負氣同串)
"咁你有無LX5賣丫?"(我反問)
"無喎"(不屑)
"好,唔該"(放底盒mouse,商量幾句,拖女友走)
跟住就同人家去咗對面個間"皇城電腦公司"買LX5個型號,省城啲人係咪咁惡呀,咁黎答客人.就算我真係一個電腦白痴,都唔係要俾你串同玩呀?答句邊隻新款啲同級別高啲都好丫.我即時諗起andrew個句,"我係客黎o架,唔係嚇人個嚇呀,你呢啲人真係唔x唔鬆化!"

買完mouse,係信和買埋隻變形金剛masterpiece starscream,$460,哈,當係奬勵下自己,舊年呢個時候我買咗幪面超人faiz系列既kaixa連專用可變坐駕.

我地再去埋護協報course,攞埋韓國既張程,就搭巴士入屯門,再係市中心啲旅行社攞啲資料.送埋人家返屋企,自己至返入村食飯,裝埋隻新mouse(左邊),舊個隻係滾球式同要對reciever至work個種老套紅外線,我認咗佢好耐o架,今晚一於同佢講byebye!!!
夜晚拎住人家借出既舊手提電話黎出街,同屯宿兄弟飲酒聚舊.睇黎都要一段時間黎適應個電話~
ps:今日仲買咗兩本漫畫(星失g同angel heart),要慳啲洗...
人家既親子團睇黎都要因時間問題而取消..
今晚酒局順利完成,人腳有:percy,阿潘,禮,屋主強少,華b同ball ball,無特別嘉賓