2006年9月26日 星期二

手提電話真的內置自毁程式?


之前我有好幾部手提電話都要拎去維修,今次都唔例外,逃唔過呢個宿命..

今次個電話係"伸直"狀態下,個攘聽,拒聽同下方既選擇制會無反應,要電話係"收縮"狀態下至有反應.其實佢係買番黎一個月左右已經壞過,當發sms時,佢會不停咁重覆熄機同開機.之後拎去原廠nokia professional care 維修,跟住無幾耐就收唔到mms,我都無埋會度,只係去咗網絡商"薯o麥通"度問過同set過啲config,但都唔係成日收到. 唯有係sleeping或者之後個日出去整啦~

好多人都話啲手提電話有內置自毁程式,一年左右就會壞,迫你買過部新.但係我個電話都只係用咗六個幾月咋...又話nokia啲電話襟用啲既

係我記憶所及,呢部係我自1998年底起既手提電話生涯裡面第九部電話.當初入行之前一個禮拜只係出咗部call機,但一眾屯宿之男,阿潘同華b都係用samsung cdma制式既電話,只係percy有部Ericsson既GSM手提.個陣時電話費貴,我試過係十五樓用宿舍電話打去percy手提度,諗住"嘥"佢啲分鐘,心裡咀咒住"one 2 free 丫嗱, one 2 free丫嗱..."點知percy好醒目咁飛咗去留言信箱度,戰術失敗....

出咗糧至有錢諗吓出邊部電話.個陣時無咩選擇,得nokia,motorola同ericsson,再唔係就samsung既cdma電話,我當年就揀咗黃色Ericsson既PH768.我戅居到唔知要開著部機至會收到電話,以為係佢會自動開添,白痴x1.

之前睇報紙話都市人會有手機倚賴症,sign & symptoms有唔帶手機出街唔安心,要返轉頭攞番;係無來電既情況下,誤以為有來電鈴聲或震動....睇黎我都有啲添以下就係我手提電話既歷史(1998至今):
1st Ericsson PF768        > 黃色                                       sunday
2nd Bosch 909 Dual      >  灰色                                      people
3rd Siemens A40            > 藍色                                       orange
4th Ericsson T29             > 銀灰色外殼,紫色panel      one 2 free
5th Ericsson T39             > 灰藍色                                   one 2 free
6th Sonyericsson T300 > 紅色 (紅豆)                           smartone
7th Sonyericcson T630 > 黑色                                       smartone
8th Nokia N6260            > 銀色                                       smartone
9th Nokia N6270            > 黑色 (深啡色,铝金屬外殼)  smartone
ps:
http://www.gsmarena.com/可以上呢個網睇番佢地既spec 同樣o架~