2006年9月17日 星期日

大假LAST DAY

今朝成三點幾至係andrew度走,四點至係屋企訓,一訓就成十一點幾先醒.其實已較好鬧鐘十一點,只係自己早過alarm幾分鐘醒啫.

由於今日大佬健話晏晝會將ingram mk3 進化至mk4,所以就忙於做資料backup.唔覺唔覺,成兩點都唔知添!弊!!!!我之前仲應成咗幫台灣女生,去買蛋撻返公司,等人家可以拎去前老細簽野兼探班.

啦啦林跳上羊背,直去相熟茶餐廳掃蛋撻(酥皮打半,椰撻半打),一手交錢,一手收貨(阿姐都入盒入得快,只係我太趕啫),打個電話俾人家講聲唔好意思,再駛返入公司.約兩點半停低隻羊,打俾人家,叫人家出黎門口接過蛋撻(因太多野,無手拎).人家上10樓,我就去七仔買支可樂飲黎等人家.

等咗唔夠半個鐘,人家就搞掂,可以鬆人.我地騎羊去建生食晏.送埋人家返屋企,我就急急返入村,再發江湖求救令(sms)黎刮隻win xp碟.由於太攰同未有回覆,所以訓陣先.期間收到回覆,更加安心訓多陣.

六點二左右出羊去山景搵棟哥攞啲野,,好耐無兜去佢屋企樓下,差啲唔記得係邊座樓.棟哥啱啱到樓下,我又剛剛同隻羊仔到達,我連匙都無熄過,接過棟哥隻碟,就放係羊仔既小儲物格,跟住就走人.

係屋企食過晚飯就開始工序,由大佬健操刀,我只係負責遞吓野,抺吓塵等雜務.上網搵條key都搞咗成個鐘咁滯,仲要有一個key generator話bbbbb bbbbb bbbbb bbbbb bbbbb係valid key,真係谷鬼氣.

搞完一輪,終於可以順利裝著win xp,係等待既期間,我騎羊出置樂買外賣宵夜俾人家.野食本體只係廿幾蚊,但個器皿要收一舊水按金,阿姐仲問"你渣電單車怕唔怕打瀉o架?",收銀大哥又問"你個避震掂唔掂o架?".返到公司,再打開袋野黎睇,又無打瀉喎,仲好靚仔添.人家見到當然開心啦~

兜返入村,沖個涼,入番啲野去ingram mk4度,三點至訓覺....仲諗住今晚可以早啲添..

ps: ingram係我電腦既名,mk3即係第三代,通常係收葺時經動到要換底板同cpu的話,就為之升一個grade.是次uprade 共用了$1820.......

係大假裡,卒之都清晒啲過期生日禮物lu,以後都係唔好咁遲至揀.