2006年9月12日 星期二

房間藍天行動第二波

難得放大假,竟然日日都落雨,唯有係屋企進行房間藍天行動啦~同上次一樣,扔咗好多野,其中包括呢部當年用$997買返黎既wonder swan colour(ban dai廠出品).呢部機個mon係唔會發光,一定要係足夠燈光下至可以望得到個畫面,我記得係yr3時買既.個陣時我上堂時都成日打架,玩<機械人大戰>嘛.
仲記得break時,同班無聊同組同學成日都話要開會傾進度,大家自己個part做成點.大佬呀,一日就review,迫得咁緊?但人人都開會,無埋由唔出席,唯有邊坐係度,邊打<機械人大戰>囉,我都好尊重大會,無開聲打o架.karen靜靜叫我唔好打,我都無點理,真係好無聊嘛,做個老人中心日間活動之嘛,洗唔洗開會講埋帶幾多個膠袋咁誇張?

希望呢個大假裡,希望我會執得好間房啦.始終間房太細,好難將咁多野好好咁安置.每次執野都令我諗返之前既事,人係善忘的,所以我好著意用日記去留低回憶既綫索.

初中時我都有寫過一本日記,入面有好多無聊野,唔睇返都唔會有印象.個陣時啲字好睇過而家o架(真係講你都唔信).基於我寫字慢,又無咩耐性,之後再無寫lu.我都係舊年九月中秋至開始係網上寫日記,貪佢唔洗寫字,我打打打打~~~~(北斗之拳風格)就可以整整齊齊咁睇返.

最近睇咗齣戲<命運自選台>click,裡面講出人生經歷既點滴同回憶係最寶貴,為免我唔記得睇過既卡通片,我試下記得佢先.
天威勇士+續集,長腿叔叔,反斗三宝,叮噹,IQ慱士,機甲桃太郎,魔神英雄傳+續集,Q太郎,超音戰士,宇宙騎士+續集,高智能方程式+11+zero+saga+sin,勇者王+final,功夫貓黨,卡新+ova,神勇飛鷹俠+ova,忍者小靈精,小双俠,小飛俠peter pan,神奇小子,鐵拳浪子,抵死泰山,深山太保,超獸機神,超時空要塞+plus,超時空世紀,機甲創世紀,蜘蛛俠,蝙蝠俠,新三一萬能俠,真三一萬能俠,變形金剛+續集+頭領戰士,聖鬪士星矢,魔動王,機動警察,高達z+f91+0083+機動武鬪G+WING+SEED,絕對無敵-獅人鳳,熱血最強,機械忍者-飛影,六神合體,虎威戰士,HE-MAN,魔法小金毛-加旋,唐老鴨-史高治,咖啡貓,KIM IMPOSSIBLE,鋼之鍊金術師,史廸仔,獅子王,天空之城 ,風之谷,千與千尋,幽靈公主,哈爾移動城堡,龍珠(至第二屆武林大會),電腦戰士,鐵甲小保,A子計劃,銀河烈風,我係小忌廉,橙路,touch,魔法天使麻美,美少女戰士,perfect blue,四驅小子,天空之艾斯方利亞,幽遊白書,銀河戰國群雄傳,赤光彈支利安,相聚一刻,腊筆小新,伙頭智多星,俏皮扮野貓,宇宙大帝,足球小將,鬼馬砵砵車,金剛戰神,十五機合一,童夢,未來警察,筋肉人,太空牛仔,.無敵三四郎-柔王丸,男兒當入樽,鎧甲聖鬥士,貓之眼....(記唔起,記得先再加上去啦)

PS:今日係屋企煮咗個麵俾人家食(A更放工),材料有出前一丁,約半隻斬件燒雞(尋晚同老豆係明星有剩打包的),同菜心數條(尋晚老媽買返黎但因唔舒服而無煮到).好在咁耐無煮都無搞到厨房火燭~