2006年9月10日 星期日

第一次


今日訓得晏(十二點十個字),起身梳洗後,就"陸"個杯麵黎食,呢個亦係我人生中食第一個杯麵既牌子同味道.

以前細個要到中一至有零用錢,兼係唔太多(一星期廿蚊),儲得黎買玩具模型,都唔太夠買零食.第一次食杯麵係我中四升中五既暑假,同成班同學仔去宿營時,有一個同學仔落山買咗一堆糧食上黎包括數個杯麵.個時我覺得好好食,好似人間美食咁,其實只係可能我第一次接觸咁大劑量既味精啫.

仲記得個次宿營係我第一次宿營,小六個年唔知點解,一年一度校方專為小六班而搞既"宣道會宿營"(唔知有無記錯個名)突然取消!升到中一遇到既宿營,只係為prefect同學而設,我諗係老師搞團隊兼領導教授卦咁又無得去.要至到升中五既暑假至有機會去宿營.

我仲好記得個次我係病住去,帶埋私家醫生既藥去食,成程都係度同流鼻水,打乞嚏,喉嚨痛.為咗可以順利去camp,我幾唔舒服都同老媽子講無野,食咗藥好啲.好多時同學仔玩時,我都係頂唔順要係房度訓,只係有一晚玩鋤大d玩得比較夜,但我都係訓先,訓醒時見好多同學仔訓係我隔離(因我地將幾張床拍埋一齊),有少少人叠人咁.

每一日都有老師黎睇住我地(要有成年人至可以bookcamp),有bio嚴sir,中文兼班主任羅月興老師,同身兼多職既數學+附加數科肥老黎.肥老黎仲帶埋個仔黎(小學生),放低個仔俾我地睇(美其名就係一齊玩uno,仲要係唔識玩,亂咁出牌),而佢就去咗篤枱波.....

之後再去camp就係中五升中六暑假一班義工去玩.讀書時代最後一次camp就係預科bio field trip lu(我記得我地捉到隻香港樹蛙,俾tutor話我地係hunter,攞得太多sample喎)

人大咗,食多咗,而家只會係趕時間又怕肚餓,或者係落雨絲濕唔想出街至會食杯麵,始終正餐飽肚啲同正氣啲嘛~


ps:每逄食呢款杯麵,都諗想中四五係崇真書院好開心既校園生活~