2006年12月16日 星期六

平靜一天

番完夜班,係建生買完麵包就開始落細雨,於是急急腳"手逹"著愛羊,快快歸家.冚好羊仔,入屋整理好少少"揼"濕既電單車褸同頭盔後,就食早餐醫肚~沖埋個涼就去係床上叉電.


由於今日要等洗衣機送貨,所以唔能夠出去接台灣女生放工同食晏.係屋企食埋早餐剩低既麵包就當晏晝個餐.係房裡係咁打日記,因之前太忙,未有時間打~打對眼有啲攰,就訓咗大半個鐘,六點九至起身換衫騎羊去人家屋企食飯.


七點半上到人家屋企,食過晚飯就用羊仔送人家返工.人家話想食蠔,於是打去book枱聽晚食,點知姐仔唔會講中,聽完我中文既對白後,一句"english please",唯有立即轉mode啦.,用英文book 枱都係第一次,不愧為省城既英式餐廳....由於怕人家會凍親,帶多咗件電單車褸俾人家加著係大衣之外,但搞到人家好似雪人咁脹.


送完人家返工,見羊仔無咩油剩,起程入村去相熟油站.呢個油站係我條村口度,自我擁有第一隻羊仔起我就係呢個油站入油,除非真係唔夠油捱番入屯門~


呢位就係成日幫我入油既阿姐啦~~話說有一年農曆新年前席,我帶前羊burgman 150黎入油.話晒新年,咪惠勞隻羊仔囉,我同阿姐講入白金旋風.點知阿姐話我平時都無入開,做咩入貴油?我答佢"新年嘛,常滿嘛~"之後覺得行車順啲同差價可接受(電單車唔係用太多油),所以自此就每次都入"白金旋風"~


食飽飽,,成隻羊仔精神晒,忍唔住同佢影多張相.打埋呔氣,返屋企放低啲野,同記錄吓油錢,計落今次又貴咗啲,唔通夠期換吓機油,火咀?

再騎羊出市中心買早餐同小食,順便睇吓有無平衫執,但人家返夜唔係身邊,無咩心機一個人逛.係levis store見到大佬健同阿嫂,入去傾兩句,順便攞埋隻新game走~


返到屋企,雪番罐tetley"s係冰箱,今晚可以邊清日記,邊飲番杯,繼續執吓間亂咗好耐既房.