2006年12月3日 星期日

去睇戲,添printer,打邊爐

今日番完夜班,照原定計劃同台灣女生一齊去凱都睇"沖出水世界".我係市中心既鴻福堂買咗人家鍾意食既茶葉蛋,再係戲院附近既七仔買切片司華力腸(其實係七仔阿姐話成條腸放落個袋都有啲核突,誠意拳拳咁將兩條腸切片,其實我話係佢心邪)加支綠茶就入場睇戲~~

齣戲都ok la,起碼都可以令我暫時忘却煩擾既心事.人家見到戲中搞笑位,特務片"TOMORROW DIE AGAIN"就諗起我之前個blog既title.我就最鐘意臨尾一個大浪冚埋去個吓,好似deep impact, the day after tomorrow咁,哈哈,仲要有隻老鼠一心諗住有得玩滑浪,點知一場空~

睇完戲,行咗去置樂行個轉,無咩斬穫,行番去市中心買printer,間間都係公價,唯獨係新開既電腦廊平廿蚊,仲有相紙,hp有線滑鼠送,兼且有九五折買墨優惠劵.

搭小巴入村時撞到人家既男同事, 睇黎佢係第一次搭呢條線,因佢攞八逹通出黎俾錢.呢條線出名係老土無八達通系統,我地仗義攞出散銀出黎解圍.

番到屋企入房搬開晒啲野,安裝新printer,係客廳食咗一兩口餸,就繼續set個printer,試過無問題.其實我對電腦無咩耐性,望兩望個安裝說明書就亂黎,跳晒steps,好在細心既人家提醒我,唔係都唔知點攪,錯晒......

搞到近九點至搭輕鐵去大戶人家打邊爐,嘩,今次我地叫咗象拔蚌($18蚊六隻,抵),幾好食~
食完野都成十一點,飲咗兩支多少少細啤酒(青島純生),面紅紅咁同人家行番屋企.係酒意之下,相信今晚都可以訓得好啲~
PS: 晏晝訓醒,收拾好心情至同人家講昨日既事,果然令人無咁擔心.