2006年12月20日 星期三

?rotavirus ?流行性GE?novovirus?


好辛苦挨到今朝,本來台灣女生話過黎陪我睇醫生,但點知人家今朝起身都嘔吐,好辛苦,唔通俾我傳染咗?探熱都係有少少燒,食多粒panadol,飲咗幾口水.約十一點幾起身沖涼梳洗,換好衫,就一個人好慢咁行出村口茶餐廳門口等的士,今日條路好似比平時長啲咁.我個肚就好似個天咁清,嘔到空空的又食唔落野.上的士去睇gp,個姑娘係咁問我係咪本人,可能我個名太女性化,佢地以為我幫個女黎卦號.

等咗大半個鐘至有醫生睇,話我胃炎,可能係rotavirus引起,話呢排好多人都係咁唔舒服同嘔.呢個醫生係我讀中學時,學童保健計劃既醫生,都睇咗有十年咯,契細佬個家姐又係度做姑娘,不過今次唔見佢,唔知係咪轉咗工呢?

報完sickleave,去超市買保礦力同果汁,白麵包做糧餉,再打的番入村食藥訓覺休養. 人家就係伯母陪同下去樓下gp睇醫生,又係話GE,報咗今日SICKLEAVE...各自各係家中抖....

夜晚屋企人打邊爐,我都只係食幾舊蘿蔔,菜同龍蝦仔肉就離席,又係房裡探熱,食藥同迷迷糊糊咁訓....(發咗好多個怪夢,訓吓又醒吓咁)

PS:唔開心惹到人家都病埋...