2006年12月7日 星期四

小歌仔歡送飯局

朝早番完個早更,就同小星星去市中心食飯兼去買禮物同場場佈置用料.我騎羊去,小星星就搭輕鐵.
我地係惠比壽食過晏晝,就走咗去中原買相機(pentax),再去吉之島既文具部同十蚊場,但見造價太貴,所以無買.身為地膽既我帶住小星星去華都既文具店買佈置裝飾物料,果然係平好多,慳番唔少~~


買完晒野就同小星星分道揚鑣,佢番屋企,我就騎羊去元朗會台灣女生.人家約咗四點四覆診中醫,我係診所樓下泊好隻愛羊,見樓下有部汽水機,"o都"咗$5.5一罐既可樂,一邊飲,一邊搭lift.
出lift經過藥房同登記相處,見人家一個人坐係候診區.由於之前無通知人家我幾點買完野同過黎,所以人家都有啲驚喜,仲好開心咁攞埋我罐可樂黎飲添~



原來係候診區窗口望落去係望到愛羊,幾好,可以睇吓有無人蝦佢~人家入房見中醫師時,我就一時打吓nds孖室賽車,一時望吓愛羊.等人家完醫生同攞埋藥就騎羊送人家入村係我屋企坐陣至再出去市中心客家好棧.

由於太多人幫襯同姐姐唔識做,攞枱時間要押後到九點(當時七點半).搞到我同人家,小星星,哥頓要係包廳門外既空枱搞佈置(吹汽球,畫banner).後來愈黎愈多同事黎到(包括主人翁小歌仔),我出去counter同姐姐交涉,係咁啤住佢,望錶,成個背脊"艾"住叫飛位,好似爛仔搞事咁款(著住電單車褸,搞人地櫃台啲野),但都要九點多啲至入席.

入到場,大家忙住貼氣球,裝飾同banner,影陣相,跟住就分番兩枱坐定定食飯.當係送禮物時至知原來買多咗份,變咗多咗部pentax,大家一時誤會添..好在emily話佢同中原個哥哥仔熟,所以應該可以轉買其他野(另一部心水儍瓜機)最後小歌仔係收咗部cannon儍瓜機作錢行禮物~~

臨尾大合照就當然唔少得啦~謹祝小歌仔一舤風順,旅途愉快~all the best
ps:出年十一月留定個位俾你~