2006年12月2日 星期六

能力問題,失信同事,麻煩大家?

今朝早有同事SL,於是我要由睇細TEAM變咗大TEAM.星期六都係忙,因為其他配合既部門同職員得半晝時間做野.

放工騎羊去台灣女生樓下,同人家一齊係翠華食過晏晝,我就騎羊返去村沖個涼就為夜更而訓覺叉電.

夜晩係屋企食過飯,就騎羊出去新墟買蛇羮做宵夜,好趕咁又去返工.

交更時p更同事話我個team有個case有問題,話好大鑊....
當時我都呆一呆,諗番今朝我做咗啲咩,同發生咗啲咩事,自己既做事方去係咪錯咗...始終失信於朋友,麻煩到同事我最唔想,又諗係咪真係自己能力上有問題,唔太配合得到呢個工作環境.
反省咗自己有咩做得唔好,先至諗其他人既要求同指責係咪合理,係我一向既態度.

番工頭個個幾鐘都做唔到野(心情太差),我同ic講話想洗個臉同入pantry坐吓,ic話ok,clara都叫我抖吓先.坐低組織過件事,覺得而家都無咩可以做,亦無謂太多猜測,咪一片心等星期一,話事人既澄清同老細既聖裁.

ps:辛苦了體恤既夜更同事