2006年12月5日 星期二

出岔子

今日交更時,接過ronnie代買既介指糖,好心急咁,唔食飯住,騎羊入村試吓入唔入得落隻扭蛋.番到屋企至知,原來原機送個幾隻扭蛋係靠膠紙貼住(一路都大安指意無拆過隻蛋),本身係合唔實...而後備扭蛋(買扭蛋機既鋪頭幫我留既)又唔夠大,試過拆咗包裝袋後既介指糖至入到隻扭蛋...

騎羊去置樂食過單身漢餐,係相熟既商場買咗5 隻假銀介指,再好心急咁係皓皓店買咗6隻有餡既扭蛋($5隻),因為佢同後備扭蛋既size最接近,兼且老細又話無蛋殼多.行過"鷹揚"時,見門口有大大部扭蛋機,裡面既扭蛋又好似係我後備個隻,於是入去問有無得賣.點知老細問我要幾多,我話廿隻後,老細攞咗出黎俾我睇,原來同後備蛋一模一樣埋單都係兩蚊咋..............

滿載而歸,騎羊返入村,好攰,沖個涼就訓咗個零鐘至起身,騎羊去接台灣女生放工.

由於記錯人家係六點放工,所以早到咗半個鐘到.騎羊去人家屋企.食過伯母煮既晚飯,上網睇咗陣結婚網頁就騎羊返入村lu
ps:仲有咁多個capsule剩,入啲咩好呢,介指糖又點搞好呢?時間好緊逼喔..