2006年12月6日 星期三

補鐘早走-騎羊奔波為求婚

基於時間緊迫,後日就係行動日子,今日台灣女生又返夜,所以冒險補鐘,六點正就走人~人家當然唔知情,仲以為我係九點幾至放工o家~

返晏早段時間,從過emma既sms得知李白吧附近有花店,仲話最多當晚幫我收住貨先都得.於是放工第一站就係騎羊入去水圍既銀座.好在之前都有兜過去幾次,今次都好順利咁去到目的地.
個花檔都幾入吓,只係商場地下內既一個車檔仔咁,睇過本catalog(其實只係一本相簿),決定係紅玫瑰兩打,俾全數,後晚八點前攞貨.阿姐話包裝等啲後生女搞(好明顯佢唔係老細同話得事),包之前話我知係咩色包裝紙.當我行到去愛羊邊時,花店阿姐打黎話啲後生女提議用粉紅色花紙,會搞到好浪漫,我聽完之後一頭霧水兼想笑,唯有話"哦,好啦".

騎上羊仔向市中心進發,目標係道具用料既搜羅.首先去老麥食個餐先,因已經七點幾,好肚餓....之後去吉之島既十蚊店同文具部逛吓,買咗包手工摺紙(因要銀同金色紙黎做介紙),同順便買埋包大圍聖誕禮物既花紙.

最後去百佳搵吓啲平價非環保拉環既罐飲品,望"雲"晒都係碧泉最平,$15有6罐~

跟住就騎羊入村,特意兜去村口垃圾房開碧泉黎收集拉環,檸檬茶就倒晒入垃圾箱,雖然有啲嘥,但無法子啦,最後我都留番last一罐番屋企飲.

番到屋企就清洗吓啲拉環,同摷番摺紙書黎睇番點摺介指.摺完之後,又著手裝飾吓部扭蛋機(用新printer黎印相,搞吓剪貼....)
今日都做咗幾多野吓,解決同準備咗好幾樣行動日既事宜,好在今日call緊都有得補鐘,如果唔係都知點算,怪就怪自己懶同預得太少時間搞.

ps:唔該emma話我知花店所在同評價~~