2006年12月4日 星期一

ex的近況

今日返緊晏時,猛將打我手提問我之前隻羊係邊度放,我R晒頭咁答佢係安定.跟住猛將又問我個車牌係咩,原來係佢係建生大拇指附近見到我之前隻羊.

猛將因為聽到響喉聲,就望吓隻羊,見係我之前個款兼同頻色,車牌又好熟口熟面,又係有原廠後座椅背,於是打黎求證吓.真係估唔到係大角咀放賣,輾轉又番返黎屯門區.猛將話好疑惑,見男司機係又係好似我咁著住電單車褸,但後坐女乘客好MK feel.佢話阿嫂又唔係咁既style丫,當見男司機除頭盔時先知係金毛仔黎.
我叫猛將幫我望吓隻羊keep成點,猛將話都幾企理.可能係車主都鍚車,一係就啱啱至完成買賣交收.不過點都好,希望burgman150可以搵個珍惜同夾佢既主人,繼續追風既體驗.

ps:呢張相係我04年十月係鹿頸影既~~(好在前排執過啲電腦相,如果唔係真係搵唔番呢張相)