2006年12月26日 星期二

I.T.開到入圍村?


香港經濟復甦,消費力增強,所以各品牌店都開分店,引你行過都忍唔住會入去望吓.
你睇,而家直情係殺到入圍村,以村屋式鋪面黎做招來~大家睇真啲,屋頂拉晒banner做記認o架.


胡鬧完o勒,今日同台灣女生係村口茶餐廳食個下午茶餐.人家叫既日式餃子米線難食到極點,於是散叫咗個豬扒包,我當然係食雞翼薯條啦~


跟住我地打的上人家屋企放低啲野,再搭輕鐵去新墟既巴倫紐荷睇"新鐵金剛之智破皇家賭場"主角丹尼爾基克故之係差,但故仔亦都麻麻,無咩高潮位可言,占士邦竟然俾女人玩......(初出道,少不更事?)


睇完戲,走去市中心改介指圈數,兼且睇埋結緍介指,睇中店裡一個日本既系列,又有一款幾啱心水(系列主題係法文字EMBRASSER,呃得吓人,後黎上網睇番我地揀個對叫darling),咁就作為送俾人家既聖誕禮物la,真係有啲搵人家笨~

sale姐姐話我地係出罕有地係唔洗改就啱戴上手,可以即場攞走既客人~

之前都諗過好幾個聖誕禮物方案,如NDSL(但人家少打機咗),軍曹轉眼公仔(之前送咗軍曹情景figure set好似有啲重覆),情侣錶(無咩信心買到人家好喜歡既款,之前又無同人家去錶鋪探口風),係種種隱憂之下就另選結婚介指作為"史上最無誠意,但又最有意義既禮物"(無誠意在係一齊揀既禮物,有意義在係結婚大事).

開開心心咁行多陣,就去大戶人家打邊爐(九點後).食完就送人家番上樓.今日新聞話日本爆發腸胃炎,唔知我同人家又算唔算係香港既先前部隊呢?


ps:結婚事宜又邁進一步,下星期可以安心去添馬艦嘉年華玩lu~~~