2006年12月9日 星期六

補求婚@李白吧(後記)

尋日朝十一點起身,用牙籤將介指糖包裝"吉"穿,放咁啲氣,再用膠紙封番個窿,放入扭蛋內(原本既包裝太脹,放唔入隻扭蛋內),並進行扭蛋機終極測試.


本來諗住出去市區睇戲,但上網check過好晏至有得上,會搞到好夜至食晚飯,直接影響飯後既行動,於是打俾台灣女生話改為區內活動日,約兩點四係新墟巴倫紐荷睇<一公升眼淚>.臨出門前將扭蛋機入同紙袋,並將相機,裝住十二個一蚊鋃既扭蛋及"重要物品"放入拉鏈袋,方便陣間晚飯前黎攞.

meme momo,飛的都成兩點至到戲院買飛.自己係戲院隔離既老麥買咗個餐兼双層芝士漢堡,找錢時仲叫哥哥仔找晒啲一蚊銀俾我(九個),加埋的士找錢果一個,仲爭三個至夠廿五個(12+1+9=22).

食住等人家黎老麥搵我,好趕咁就食埋啲野就入場睇戲.由於係閒日兼晏晝,無咩人睇(全場五個人:渣stick既老伯,一對女仔,我同人家).電影版比較真實,起碼女角無話靚都明星咁,同埋係素顏出鏡.眼淺既人家當然睇到喊啦,我就見女主角身患悪疾,都係積極面對同向身邊既人講對唔住時,心都酸酸地...

睇完戲,係市中心行咗個圈,係idc買咗份野,趁人家行轉背,又係找錢時同姐姐講要三個一蚊銀,咁就成功湊夠廿五個啦.
跟住我同人家講話我要去泥圍等教練攞野俾我,叫人家先入元朗田中排隊,於是一齊搭輕鐵到兆康,人家轉西鐵,我就轉另一架輕鐵.

一到站就半跑半走咁返屋企,一入屋就將個拉鏈袋放入背囊,同揪住個紙袋出門.跑去茶餐廳路截的士入天水圍銀座,將個扭蛋機放係花店先(係兆康站時已打去問可否代看管道具),仲係花店見束花都包得幾靚.

好趕咁衝出去的士站飛的去元朗廣場,期間人家打黎三次問叫啲咩食同要幾耐至到,因開始多人入座,唯有話六點十至到.撞正塞車時間,於是係家計會落車,奔走到田中會女友(身水身汗),好彩都趕得切入座,唔洗等下一round.

我地都係如常咁叫刺身,同天婦羅,只係多叫一客鮮蠔煲,但有啲韌...意猶未盡,去咗附近間小食檔一人一隻沙嗲烤雞翼.食飽飽,諗住去輕鐵站之際,見有小巴入天水圍,於是上咗車.
係銀座落車,好快就到李白吧.坐係相熟既吧枱位,叫咗一round(sex on the beach, pina colada),當然由friend底既emma調校啦~

約七點九,我就話想出去打一打電話(扮問emily相機事宜),跟住就去對面商場既花店攞花同扭蛋機.熟悉場地既我,兜過人家既耳目,係好近既距離遞上鮮花,話年幾有花收,再叫人家合埋對眼,係吧枱砌番部扭蛋機.

人家見到當然開心,我話有鮮花,有酒,有場地,叫人家估欠啲咩.人家"裝"到扭蛋機同意會到是晚既主題.我拎出裝住廿五個一蚊銀既扭蛋出黎俾人家入錢扭機,人家好開心咁扭出介指糖(9隻),汽水拉環(6隻),紙摺介指(6隻)以及假銀介指(5隻).人家扭出假銀介指時以為係大獎,其實廿五個capsule都唔係堅既.最後我先係袋度攞出介指(當然叫人家合埋雙眼先啦),人家當然開心同感動啦~

閒日兼未夠九點,吧內唔太多人,我地邊吧枱無其他人,只係對面吧枱有一pair人,其他客都係外圍坐同打pool. 扭蛋期間,我用相機影相同拍短片,當我以介指求婚時就俾人家影番轉頭....
幫人家戴介指時,emma播事前準備既碟,以"dont wanna miss a thing"打底. 好可惜都係鬆咗少少,中指就啱啱好,事前試人家隻介指既功夫都係唔夠添..

係李白吧飲住野,食薯片黎傾點樣籌備同採購,回顧吓之前發生既事又講吓婚宴事宜.臨尾emma校咗杯story俾我飲,話係半島都有得飲,好易入口但度數幾高吓,人家飲多幾口都覺"勁".

李白吧係我畢業後,感情失意時開始留漣既地方,係教練帶我黎既.同emma地識咗幾年,而家得番emma仲係度做.呢度好似陪住我渡過好幾個時期既我,失意,賣醉,讀part time degree, 同教練磨練酒量,公園鬧事,兄弟聚會,結識同事朋友....至到最近期既通宵同台灣女生睇世界杯,喊過又笑過,所以我想係呢個人生重要既時刻,都係呢度經歷(又想emma呢位老朋友作見證)~

我地飲咗六杯drink(阿魯凡:sex on the beach, black russian, kirl royal, story, 台灣女生:pina colada, blue xxx),約十一點半至離開,搭的士送人家番屋企.當晚係盡興同特別既晚上,仲係週月既日子添~

ps:人家好聰明咁估到廿五個capsule既意思添~
特別鳴謝:
emma既款待,花店介紹
ronnie代買入介指糖
小星星既汽水拉環建議
skywave 250 ss事前籌備既奔波