2006年12月17日 星期日

西洋日

一點鐘去台灣女生屋企接人家出門,搭的士去西鐵站再西鐵轉地鐵去電影中心趕買兩點半既飛"我愛巴黎".點知爆場,得番一個前排同一個中排位....唯有買下一場五點三啦....

由於大家都未食晏,走去隔離既paris cafe食野,我仲飲咗杯好耐都無試過既西班牙咖啡.食飽飽就落去地鐵站買咗個軍曹地鐵音樂盒套票,人家話鍾意keroro成個captain既樣.再去信和,兆萬睇吓有無平野執,最後買咗個影月同變形金剛襟章俾自己,當惠勞吓自己.

行到夠鐘入場,都係幾滿吓.我同人家隔離既單丁位都有人坐,唔通真係咁好睇?齣戲麻麻地,可能每個故事太短,人家話"真的戀愛了"好睇好多.

睇完戲,搭地鐵去中環食晚飯,由於少出省城,所以都係估估吓咁行,但又成功喎~~呢間食店以$88打英國生蠔做招來,我地當然中計啦,訂枱時已預留兩打,一人食一打,好狂妄嗜蠔既人家話好食過酒店自助餐個啲添~


見個menu買支水都要$40,成餐飯叫三杯cocktail(我兩杯+人家一杯)都要百六七蚊,於是叫咗支house wine黎飲,仲叫哥哥仔幫我地影張相,話晒都係第一次同女仔食飯開支紅酒飲嘛~


主菜方面,我地叫咗個braised beef 分黎食,好"林"幾好食,但無想像中咁大份,可能之前係去美式餐廳而今次係英式餐廳卦.

叫埋個招牌甜品Bailey's Bread &Butter Pudding黎食就啱啱好啦,我地坐多一陣飲埋支紅酒就走人.其實今餐當係提早食聖誕個餐,因為更期問題以及唔想個幾日同人迫.本來想食自助餐,但又唔知去邊度食好,加上我地咁細食又真係唔太花算,所以揀係呢度食自己想食既款式(都係人家係雜誌搵到呢間餐廳咋)

兩個人飲到儍吓儍吓咁行去搭巴士,點知又無位,於是要企番入屯門,人家攰到企住黎訓,始終sleeping去咁遠,太辛苦了.....

ps:今個西洋日既元素有: paris cafe 食晏>睇法國片>去英式餐廳食晚飯(真係好似西人咁坐咗兩個鐘)