2006年12月10日 星期日

場地佈置,攝影,小歌仔歡送 k

返完夜照常騎羊去建生買麵包做早餐,番入村沖過涼食個包就訓落床(尋晚都一般忙啦).訓到點幾鐘,起身食咗個包,約咗台灣女生係人家樓下等,去附近既巴士站搭車,開始今日緊湊既行程.

首先過海去中環史丹利街,上去global wedding既office落訂同book fitting 日子.由於太肚餓,係附近既老麥食咗個餐至上樓.個office係座幾舊既舊業大廈,啲staff一般啦.睇咗份須知至知搞美國visa要啲咩文件係手,之前打電話問過話係出發前三至四個月搞visa都ok.

約五點幾,我地搭番地鐵去尖沙咀去一間人家係網上搵到既場地佈置公司.呢間公司叫monarch,都係樓上鋪.人家之前做完資料搜集後,約咗今晚六點黎傾吓.接見我地叫sunny既職員好有禮貌同有耐性,間公司都應該接過唔少訂黎做,因電腦裡都有唔少樣本俾我地睇,而且分晒場地做folder,但佢地係熊貓就只係搞過一次. 佢又無咩點說我地加錢去添多啲野同靚啲,只係好客觀咁問我地想要啲咩同show有咩可以加.好似ball room大門口,哥哥仔好老實咁話太大,唔太須要同值得去做decoration.由於個台比較大,加上我又想好睇啲,最終都係package再加少少野~
我地問sunny有無邊間攝影公司好介紹,佢無咩生意上既伙伴,但佢自己結婚同有啲客都係推介搵呢間"幸福宣言",sunny仲話指定alan會好啲~(俾埋alan手提同公司電話我地,透露alan係老闆之一)

一落樓就係比較靜既提款機間打alan手提問佢17/11有無時間,點知佢叫我打去佢公司搵個叫阿果既女仔問同叫我地上網或親身上公司睇吓啲相先.可能佢太冷漠,我收線時有啲嬲,人家話我一收線就一個細佬仔發嬲樣咁.

鑑於人家上網見有間話近黎攞奬既公司都係係金都商場(出名多黑店),而一間位尖沙咀既studio又話今日好忙,無時間招呼我地睇相,於是搭地鐵去太子既金都行個轉.

上到去睇咗間叫星映傳情門口啲相,都唔知佢憑咩攞奬,可能係最低價啦,但都話17/11個日full咗??!!跟住又去咗間叫p字頭既問,個哥仔好似愛理不理咁,又答唔實有無full,叫我地留電話遲啲覆,睇啲相都係無咩特別...

最後咪去咗sunny介紹既"幸福宣言",問alan個日有無被mark,姐姐仔話無,當日等番一個qouta,於是咪睇吓啲相囉,又ok喎~原來alan影咗十幾年相,現有腰痛,所以接job前後一日都要係放假無野做至得(姐姐仔話).個姐姐仔態度麻麻,少少似我地黎乞個期咁,但見之前問過個兩間都無期(麻麻地都無期),當慳番啲時間,就即場決定落訂.因為我地中間唔洗去婚姻註冊相處,所以姐姐仔話我地唔怕辛苦既話可以去南生圍影番轉,咁當然係好啦~

開好單,搞掂晒,都成九點幾至走人.我地行番去旺角間new way出席小歌仔既k會.小星星,小伙子,小歌仔同佢細佬已到場,我地坐底一人叫一個晚餐食,真係好肚餓~~後黎蛟龍,雞脾,esther同elaine都黎到.大家唱吓,食吓,玩吓骰盎,集體遊戲,小歌仔有細佬做"擋酒系統"添.

我同人家十二點多啲就走先,臨尾都一杯清,好有誠意o架.今晚仲搭埋村巴入屯門添,快到追到之前個班巴士~
祝小歌仔事事順利,旅途愉快~
ps:好多謝人家呢幾日O係屋企上網收集同分析資料,好讓我省回不少時間同精神.