2007年2月14日 星期三

華麗



失眠,訓得三個幾鐘,四點幾醒咗訓唔番著.眼光光咁返完個早更,去staff clinic睇醫生.同台灣女生係村口茶餐廳食過下午荼,打的去市中心相熟店舖睇情人節禮物. 

相熟既姐姐仔見我地入店就攞出預先留定既耳環,頸項,其實係我早幾日番完晏,騎羊去市中心睇吓有啲咩野添俾人家,最後揀咗一款,仲叫姐仔留起兼去其他分店搵埋對耳環,始終咁大個女都應該有一點飾物~人家睇過都話靚同後生feel.


我覺得就咁買份野送俾女友係無咩誠意,起碼要自己包裝吓,花啲心思.但屋企給我負面既感覺,我真係唔能夠係咁既環境下好開心咁整禮物仔,加下又無咩假放,日日番工都忙到震.

呢排過既日子真係好難受,每天好似係將自己關閉係一個盒子裡.家中任何人都任不過,多點接觸都會招來煩惱,要架起圍牆黎保護自己...


今晚仲要night,因之前re唔切duty,人家有點唔開心,但即使係齋A,我都怕我無咩心機,唔太多笑,令氣氛怪怪的.....

十點幾人家拎住手制情人節蛋糕同幫我買既野上黎,本應多講幾句,但出面既工作都未搞好,亂七八糟,快快送人家出門口,又要埋首厭倦既工作,唔夠訓,個人仲辛苦咗.
心理身理質數都好差,新一年真係需要啲好運~


ps:唔知點解今年同上年情人節都係同人家過得唔太如意???