2007年2月8日 星期四

排隊換油劵,緊張代買機


今日出咗旺角既栢裕中心14樓去攞信用卡積分禮物-我既至愛油劵~入到去個換領中心,幾焗吓,好多人排緊隊,我同台灣女生見有啲攞住渣打既單,有啲係citibank,netigator.....唔通我去錯地方?睇真啲,原來好多間card中心都係搵呢間禮品換領公司黎分派禮品.
人家因約咗brenda,所以中途就要走先.我一個人排多陣就攞到呢張油劵啦~~~


之前人家話brenda想添置一部ndsl,想我幫手買.反正出開黎,於是係好景格吓價,但竟然話唔包頭七日,擺明老昆!
於是走去信和望吓,見價錢相約,但有頭七日既保證,有壞包整,不收費用,其後一年內包人工,零件另計,以水貨機黎講都好合理.
打電話俾人家向brenda報價同套餐內容,得到consent後,就去之前買第一餅nds game-孖室兄弟俾人家既店舖試機.由於之前買俾人家個部睇漏光點,所以今次都好緊張會又睇漏眼.
大汗搭細汗咁開關畫面,用黑同白畫面黎搵出光點同死點既存在,重覆好次黎check上下"mon".跟住就試玩相熟既孖宝賽車黎試吓啲制既反應,都ok喎~

採購完畢,出埋張單,就送貨上k房,再向brenda講解吓番屋企點搞.交收完畢,人家送我去到樓下,我就去搭巴士番屋企.希望brenda滿意部遊戲機啦~~


ps:可惜晚飯後局勢變得動蕩,家不成家,愈黎愈覺得家呢個字早已名存實亡....