2007年2月18日 星期日

難民


番完早更,好攰.搭輕鐵入村,放低啲野,沖個涼.換過件衫,就出去台灣女生屋企.臨上樓前係樓下間超級市場買咗盒樂家杏仁糖黎做禮.

由於好肚餓,人家煮咗啲雲吞過我食,我一個人食晒12粒.個一刻我好似難民咁,好肚餓,無家可歸咁.廿七歲仔,搞到咁,真係可笑...
人家叫我上佢張碌架床訓,我又唔太想,伯母都叫我訓佢個張坐地床,唔洗擒上擒落.我當然係唔好意思同婉拒啦.挨住眼訓咁同人家係電腦睇"我們這一家",最後都太累要停一停.見伯母出咗去攞野俾朋友,人家開咗張墊褥係地,叫我訓吓.由於真係太累同唔舒服,所以食咗粒感冒藥就訓落地,人家就係電腦枱玩ndsl.
一訓就訓咗個半鐘,個人攰到不時四肢抽彈,好似spasm咁.醒咗就好似精神少少,伯母煮好飯,我地就一齊食.坐多陣就搭番輕鐵走.

今日我好似難民咁,無處容身.好後悔當初番黎呢個困獸鬥.