2007年2月25日 星期日

新居lock on



今日起身急急騎羊去台灣女生屋企,食過自取既外賣魚旦河,就同人家落樓.人家行去"禁"錢,我訧騎羊去櫃員機附近接人家去新居同業主簽約.

我地係路口燈位停低時見到agent師奶,佢見我地坐電單車,就示意佢自己行入去先.放低隻羊係新居門口,等咗陣就見一架七人車駛到門外,原來業主係一位老伯伯,代言人係佢老婆,司機係佢地既女.

婆婆好搞笑,係咁同我地介紹點用水龍頭,熱水爐,擺床....又話佢好鍾意個客廳夠大.....伯伯有啲撞聾,要戴兩部耳聾機(婆婆笑佢戴兩部都唔係好聽得真),但就好矯健,自己踩單車黎新居.伯伯好神化,唔知佢點解將張租約扔咗係門外,可能係佢拎住張約出門外搵我地時跌咗都唔知(當時婆婆帶我地出去睇晒晾位同泊電單車位)


簽完約,伯伯幫我地試晒全屋既鎖匙,大門個條就要遲啲至補番,我懷疑係住係一樓同二樓既屋企人攞晒但又無配spare.交埋上期按金,agent師奶收過我地既agent費同婆婆既茶錢,交收完成~

我地係度咗少少位,跟住就行出輕鐵站,搭車入元朗,係大會堂join埋大隊一齊行入欖口村食盆菜(都真係幾入吓).貞貞留咗兩張枱同我地一齊食,開席前有新年好意頭既"特備節目",在場助興既live band係舊年國慶盆菜個班,連啲歌都係差唔多,個豆皮姐姐依舊落台邊唱邊搵人影相,我地呢枱都不能幸免,大力,德輝,我.......

我同台灣女生走先,因為人家要番夜,我地行番去輕鐵站都用咗四個字時間.搭車去番新居,騎羊送人家番屋企攞night food,再送人家番工.

新居愈睇愈好,只係隔離有狗吠,同埋近馬路,大車經過時嘈少少,希望可以快啲set up好新居,過番啲安樂日子啦~