2007年2月20日 星期二

老頭子


(昔日老豆既笶臉已不復再)
今日約咗老豆係市中心茶餐廳食晚飯,傾到屋企事,老豆都係唔想報警,仲話如果社工打黎就推咗佢就算.

老豆話唔想提出離婚,令願係老媽提出,可能係佢唔想做衰人卦.就算而家咁唔開心,只要唔好再嘈再打就好了.另外老豆又話擔心贍養費問題,怕要俾錢,佢份看更工唔多錢,又唔想一個人.

我同老豆分析,其實佢平時放假都都係一個人留係屋企,搞清潔,佢一個人出黎住都無咩大問題,最多洗衫咪我幾日上去一次幫手洗衫囉,再唔係咪家務助理囉.平日都係夜晚睇住老媽面色做人黎食晚飯啫,大佬健都無咩話同傾啲咩o架啦,我返工要輪班.
我問老豆係咪唔想轉變,因我之前見佢轉行都要好耐至可以適應,老豆答"係"同埋話"無勇氣".一個大男人俾個女人玩到話話無勇氣去反抗,真係幾可悲.如果老豆真係出面有女人,理應好主動咁搞離婚同分身家,但老豆又無咁做,只係最初老媽好顛時,佢話提出想攞番啲退休金,可惜財到光棍手,老媽話要老豆簽紙話一蚊都唔要(包括舊屋業權),至肯離婚放手.

即使一個人租個細細地既單位,老豆又怕無錢搞離婚同搵律師搞家產.如果話愛既反面就係恨,咁愛已經變咗質,老豆點解仲要咁留情呢?老媽都無為佢留過啲咩情義,仲要令成個家庭加上壓力,傷害到各人既感受,毫無悔意,永無應錯,只有愈來愈過火同失控.第二日唔出聲,扮無事發生過,搵日又做過大戲.

成個晚飯,我又傷心又嬲,替老豆不值,同為佢既軟弱而激動.老豆叫我唔好咁激動同老媽嘈,佢好驚,佢想今晚平平靜靜咁訓一覺.佢話番屋企都感到有壓力.聽到咁,個心好酸,但大佬就一直都無理過老豆既感受,只要屋企無人開口嘈就好啦,佢唔知道件事根本無解決到,受害既一方一直受苦,而佢既處理手法係縱容緊老媽既惡行.