2007年2月28日 星期三

瘋狂購物十二小時


今朝原本約台灣女生係市中心263巴士站等,但由於人家遲咗出門,所以我係河田站落車,打住NDS黎等人家,係新墟既263巴士總站搭車向沙田出發.

其實今日既任務係購買新居既傢俱,主力係IKEA,因為我地係本catalog睇中咗好幾件大型傢俬.十點半左右,我地就落車,見@home自我家啱啱開閘,於入去望吓.門口有張橙色三座位連貴妃椅梳化好靚,價錢又合理(特價三千幾,原價五千有多).一坐落去,嘩~好舒服.我個人咁高,但"艾"落去時個梳化背兜住個後尾枕~跟住去睇埋其他梳化同傢俱,但都無咩睇啱.

渣住本catalog行IKEA,一方面搵mark咗既產品,一方面睇吓有無其他啱用既傢俱.有個阿姐走埋去人家,手指住一件家俬黎詢問,人家答佢唔係呢度做野.可能係人家手拎住本catalog同筆掛?

人家見到啲家俱好似好興奮咁,一見靚就走埋去,有好幾件都係我話唔啱新屋用同實用.好似趕鴨仔咁催人家行去睇其他野,你知沙田間ikea幾大架啦...(行去厠所,再去搵番人家都要一段時間)行完上層,泊好購物車,坐低係餐廳食少少野,選擇真係少,夾野食既厨部哥仔又串(我叫錯咗茄醬意粉做肉醬茄意啫)

食完野,行埋個下層,人家話我黑面,因為要諗太多野同計尺寸size,好頭痛,我最怕計數o架嘛~加上又要看住成個大細路既人家,又要睇住時間,好在人家都無明白我怕數字同無嬲我啫.

最終我地要用兩架購物車黎裝現貨(五千幾),再去去訂傢俱(三千幾).現貨最貴係窗簾同窗簾架,但無法啦~由於太多現貨,兩個人根本攞唔到,加上窗簾架同衣架又"雅炸",所以加少少錢送貨.本來諗住自己砌櫃同傢俱黎慳番啲錢,但當人家問師傅安裝要幾耐,IKEA哥仔話都要兩個鐘(我當堂呆咗).人地有晒架生兼熟手都要兩個鐘,咁我地兩條寒友咪搞成日都唔掂?結果大家一致通過,俾多一成做安裝費.


碌完咭,只係用背囊裝住幾隻玻璃杯,兩手fingfing咁買熱狗餐食,一人拎住一隻熱狗,一杯汽水.跟住行番落去@home自我家訂梳化,點知話無現貨,要一個月至送到貨.我地問陳例品賣唔賣,哥仔話唔賣,無法子,唯有等一個月啦...臨走前都坐多一次,真係幾舒服.
搭番車入屯門,本來諗住買定啲清潔用品,黎拎入新居,但人家望到吉之島傢俬部對面有床上用品特價展仲要係最後一日添,於是我地變陣去買特價被鋪先.買咗張100%純羊毛厚被,再係雅芳亭買咗兩套婚嫁系列,抵平時特價~~

跟住我地就一袋二袋咁上的士上人家屋企食飯,坐吓回吓氣.咁都未完架,再落樓下日本城買地拖掃把水桶手套等清潔用具,上樓放低,再搭輕鐵去市中心買多套雅芳亭被單(伯母都話抵嘛~)
我地再去埋隔離睇埋個晾衫架,雖然睇中個平平地,但好似有啲唔穏陣,問職員阿姐至知呢款唔可以晾濕衫,會起锈同唔夠力,叫我地去另一邊家居用品部睇.最後買咗個兩百幾三百蚊既摺合式晾衫架,好鬼大盒....(楝高到我心口)買完晾衫架,起程去輕鐵站時,望吓錶,嘩,十點幾,除咗食飯搭車,咁又買咗十二個鐘頭野......

本來諗住出IKEA一晝,晏晝番入屯門買清潔用品,入新居抺吓野,但而家要聽日至一次過搞清潔了,人家孭住袋工衣同毛巾都無用武之地,得個"孭"字,早知就唔拎啦~