2007年2月4日 星期日

新不如舊


今日同台灣女生睇完"血鑽"之後,騎羊去市中心幫伯母既電話咭增值.係附近既書報攤買相熟既遊戲齊潮流雜誌,見到超獸機神nova個封面,覺得好可惜,因為真係新不如舊.....

呢張係原板超獸機神既海報(貼係我房),你睇,十幾年前既設定都靚過nova多多聲.

我記得我睇呢套動畫係我小學時(亞視台),集集都追,覺得個機械人好型,故事又幾特別.其實我未睇佢之前,已擁有佢既台灣制塑膠玩具,因為老豆帶我同大佬健去安定一間文具兼玩具店買玩具,我無咩睇啱,又要就價錢,所以揀咗超獸機神.後黎睇埋套動畫就愈黎愈喜歡啦~

當其他機械人動畫無咩突破兼開始淡出時,"超獸機神"以著重駕駛者既精神力量同消耗,軍隊模式等元素打出一個缺口~可惜之後機械人動畫就停產一段日子,才等到"福音戰士eva"既出現,以及勇者系列既救濟~

ps:我連佢既超合金魂都有兩盒(零三年買),一盒用黎珍藏,一盒用黎玩.