2007年2月17日 星期六

有血有淚既年卅晚


返完晏,係輕鐵月台等台灣女生,一齊入元朗行年宵,幫襯吓德輝~由於人家long night加上我本身家事,搞到都無咩特別準備搵日去行維園,於是今年只係行元朗.

今年德輝個檔好似好生意過舊年,我同人家去到就搵咗德輝整個氣球先,影張相,揀吓其他精品,行多個轉就走人~

上西鐵時有職員係閘口派膠袋俾我地呢啲拎住金屬氣球既乘客,用黎笠住個氣球~

送人家上樓時收到大佬健電話,話老豆俾老媽用電話車落隻耳,係咁流血,唔知洗唔洗睇醫生.我聽個吓有兩個反應.第一,有事既時候就搵我,平時又話我點處理得唔好;第二,係咪痴x線o架?
飛的入村睇吓咩事,見老媽係客廳換窗簾,我入老豆房見佢訓係床,已止血,臉有血跡,於是叫老豆起身,入厠所沖水,再用alcohol pad抺下,就見到個 laceration wound係咁(半吋長).

有無搞錯呀,人黎架!!我叫老豆換衫,一齊去睇急症醫生.出門口前,我叫老豆帶多件衫,點知老媽話"洗咩呀,佢個狐狸精大把溫暖俾佢",又話個狐狸精話要報警拉佢,"咪影相報警拉我囉"(好得戚咁講).我個吓好嬲,好想鬧佢,叫佢收聲,但我無咁做,因我覺得佢係一個瘋婦人!

問老豆做咩,老豆話本來同老媽係姑媽度食飯都好地地,搭的士番屋企無耐,又話俾足時間老豆,又話老豆有女人,老豆無理佢,於是佢用床邊既電話黎車老豆.老豆見係咁流血,於是打俾大佬.
去到急症,我叫老豆報警,但佢唔太想,又話自己個病(RA)都成十年,半條人命,死咪死囉,我聽到真係好心翳....我同佢講,有病都唔係要咁過日子,今次就電話,下次枱燈點算??再下次用刀點算?病都可以做喜歡既事,我知老豆四十零歲就有關節炎好唔開心,影響生計同生活細節.我同老豆講,佢既生活唔係註定要受屈,係應該做令自己開心既事,仲有好多齣鐵金剛等住佢去睇.

老豆又話唔想頭家散,我答佢頭家一早巳經散咗,有形無髓.我同佢講早個零禮拜佢地嘈完既第二日,我因為心神恍惚而跌車,都係因為屋企唔開心,就算我係行緊車時捲入車底做免治牛,老媽都係唔會知,唔會覺得佢有問題,我已經唔記得上次係屋企開心係幾時了.

大佬健黎到,睇埋醫生,本來我說服老豆去報警,但去到警崗,佢又話唔好,過兩日睇吓點先,加上大佬又主張唔報警,話唔係咁處理件事,再同老媽講吓於是無報警.

我好x嬲,我話老媽會聽一早就聽咗啦,佢根本控制唔到自己,係咪真係要老豆入icu,俾人用刀斬至報警呀?佢都唔係第一次打老豆啦,一次用手,一次用電視遙控黎車老豆,好在我當時一手截住.一個人要為自己做既事負責,老豆當初話叫老媽搞離婚算,但佢要老豆一蚊都無至肯,邊有人咁毒?佢一心唔想要分錢俾老豆,並唔係想挽救段婚姻,同埋唔衰得,一向要面認叻既佢唔接受有失敗既婚姻,一切一切都係自私既, 已經唔係有愛既存在...
搭的士番屋企,幫老豆係房攞被鋪入我房,見老媽仲好氣焰咁睇電視,我怒視佢後就離開.我同大佬講話老媽未訓係房睇電視,係咪同佢講呀?點知佢不為所動,沖完個涼,就入房訓,講?搞結婚時大佬話我點處理得唔好,屋企事又話我點唔可以咁講阿媽,咁你又做咗啲咩?只係隔岸觀火,煩唔到你就得,邊個"till"起件事先就係唔啱,唔會理會事情既本質.

執好張床俾老豆訓,我就出客廳訓sofa,成三點鐘都係洽唔著,於是打電話番公司,問有無地方訓,之後換衫搭的士,係公司3號位訓,醒吓訓吓咁直到六點三就起身落更衣室換衫,再番早更,好攰好攰,快要被撕開般..