2007年2月12日 星期一

訂parts



今日番完早更就騎羊出觀瑭原廠配parts,由於係厨房搵到啲野食,所以食晏時間都慳番~

相熟既路線{註1),相熟既時間(註2),咁就到咗位於工廠區既鈴木科硏.

唔知點解閒日都咁多客人係度,有個中年男人講住英文係度訂緊parts,我邊攞啲新catalog(新屋可以貼吓嘛~)近門口既維修部依舊都係繁忙,後生師傅都係好cool咁,凶神惡煞咁整車,老師傅都係游吓游吓咁走黎走去.


卒之都到我啦,我同哥哥仔講話隻羊係排係排骨位俾人推"冧"咗(果個咪係我囉.....), 哥仔話都無咩大礙既,電鍍呔的有貨,死氣喉暗電鍍隔熱板有貨,只係珍珠白既右邊包圍(farling)無貨,要等兩個星期左右至有貨.

落咗訂,hold住兩件parts黎等珍珠白包圍,借個洗手間,就騎羊番入屯門,但係工廠區至龍翔道好塞車.其間見到一個p牌仔騎住部burgman400(舊款2 tone),真係幸福,我當年都係騎150咋...(不過算啦,都係逐級逐級黎好啲,我今次騎250都搞成咁...)
呢次既意外洗費真係有啲傷元氣........整好隻羊之後,真係要走轉車公至得


註1:屯門公路>汀九橋>長青隧道>龍翔道>黄大仙>彩虹>九龍灣>觀瑭道
註2:四十分鐘