2007年2月21日 星期三

勇者


今日番完個早更,大佬健叫我一齊出村口茶餐廳食下午茶,心知不妙,但都照去.坐低無耐,佢問我尋晚係咪同老媽講咗唔搞擺酒,我話係,叫老媽唔洗搵親戚同幫我搵租盤,我自己經地產搞.大佬健問我咁啲訂金點搞?我話我會自己搞,當食餐飯局.

我同大佬健講尋晚老豆食飯時話點開心,又唔想報警同搵社工,點解唔太想由佢提出離婚.我話我搬出黎之後,等老豆同老母分房訓囉,跟住佢就問係咪老豆訓我間房就ok,我話點都好過啲,但老母繼續咁對老豆,老豆點都係唔開心o架啦.

大佬健一句"咁你搬出黎同老豆住囉"
我聽到個吓好愕然,我問佢"我結婚喎"
佢答"邊個話結婚唔可以多個人住?"
我好慶咁話"我話"
佢又好妙咁答"係囉,你話之嘛"
我好火咁答"你屈我呀!"

跟住大佬健一輪咀咁x我係咪石頭爆出黎o架?屋企有事就走出去就算,又話我"盆pair"我話點解唔租個地方俾老豆住,佢又答一個人住好過癮呀?

我問番佢點解係我出黎住,佢話因為我結婚,佢未,我問佢係咪第時結婚會同老媽住時,佢無答.

我話我做咩都係啱o架啦,搞擺酒係咁,屋企兩老係咁,報警又唔好,永遠係佢處理得最好.我而家咩都唔理,又話我好唔理同"盆啤".我根本睇唔出佢有咩誠意去一齊頂呢個擔子.其實大佬健根本唔知屋企有好多家務都係老豆做,好似抺地,換床單,洗碗碟,偶而掠衫咁..佢連家務都無幫手做過,老豆平時係屋企做啲咩又唔知,憑咩咁大聲講野.老豆放假時,都係一個人出去食野,同係係屋企搞清潔,除咗晚頭睇住老媽面色咁食飯外,佢同一個住有咩分別,你又有幾多時間陪老豆食飯?

而家唔係話夾錢租個地方出黎,大家輪流去睇老豆,而係要我一個人去照顧老豆.我覺得咁對台灣女生同伯母都唔公平.伯母有血壓高又無老伴,就要一個人住公屋,無依無靠,而台灣女生就要照顧埋我老豆一齊住,照道理,人家都可以叫埋伯母同我地一齊住,咁我係咪要睇兩個老人家,一個女人?老媽見我帶走老豆,我只會做衰人,麻煩只會向我同老豆繼續逼來.

大佬健就可以一個人好安靜咁係屋企繼續享用酒店式服務,有人洗衫煮飯,大客廳享用佢自購既天堂,打機配5.1音效系統,大電視,dvd機,fit ball,健生啞鈴.得閒帶女友番黎溫馨吓,食吓親子飯局.

我好嬲咁答大佬"你話我"盆啤"咪"盆啤"囉",大佬健拍杯拍枱咁話"搬啦搬啦,以後啲野唔x你理!"跟住就攞張單去找數,跟住就走先.

夜晚同崇真書友一齊打邊爐邊食邊傾,都覺得大佬健係有啲私心,做大佬既理應一齊分擔,加上呢件事係老豆同老媽之間既事,係要佢地面對黎解決.

番到屋企,大佬健好平靜咁話我知枱頭有阿婆俾既利是,仲有台灣女生既份兒,無講他其野,就繼續係客廳砌電腦,真係唔知佢諗咩.一家人好似爾虞我詐咁,真係不是味兒...
ps:真係要有合金般既意志同無比既勇氣至可以係屹立於這片土地