2007年2月27日 星期二

添家電


今日番完個早更,急急騎羊去市中心會台灣女生同伯母,點知相熟泊車位有PC係度做緊野,所以要繞道去另一個相相熟位置安放愛羊.


由於人家趕住要上堂,所以我無食晏就同人家兩母女一齊去睇電器.之前人家係都話第時要買部panasonic雪櫃,今次係best師奶sales同我地講樂聲個摩打好過其他廠.見有一級能源標籤,又有折,人家又鍾意,所以決定買~


我同人家係中原睇中咗部特價hitachi plasma電視,今日都仲做緊promotion.第一位sales哥仔話貴啲個款好啲又送個20吋LCD電視,但係後黎再入去買時又話原本個model好啲同夠用,貴啲既model係無LCD電視送,要最貴個款至有,有都係TCL既LCD電視,於是維持原判買最初想要個款~

之前同人家係吉之島既電器部睇中部金章牌洗衣機(因特價又係名廠歐洲品牌),但係sale阿姐話500轉可能唔係好夠用(五成乾),唔問都唔知原來平時既半自動洗衣機"fing"完既衫係八成乾
 .考慮過後,我地補錢買咗個900轉既THOMAS洗衣機.(標榜45分鐘洗一機衫,洗出黎既衫有A級潔淨效果)

好趕好趕咁去實惠睇床,諗過度過都係擺唔落五呎床,除非擺係近馬路個間大房(但會嘈啲嘛),4呎半床都要兩千幾....於是暫時唔買住,人家去搭車上堂先,我就去配匙再騎羊去置樂食粉仔,入新居再度位.


約咗人家上完堂番入屯門係市中心一齊去吉之島傢俱部睇床,點知有平野執,二千頭就有四呎半油壓床,配金美夢獨立袋裝彈簧床褥(試過又幾軟同舒服,仲要送床墊兼兩個太空枕~)都係五千,但就要聽日再黎落單.因為姐仔好好人,話聽日係再有吉之島特價九五折,所以我地就等聽日至黎多次買,折上折嘛~去埋隔離睇衣櫃,睇中一個掛衫櫃同一個放摺衫既抽屜櫃,呢個阿姐又好好人咁叫我地後日至黎買,因為三月會有折扣,而家係正價,番屋企度清楚都未遲,哈哈,今日我地真係出門遇貴人


九點幾,同人家搭輕鐵去大戶人家打邊爐做晚餐,$120有找,食到飽飽.呢幾日係IKEA既catalog睇中啲產品,聽日朝就要去沙田為新居選購其他家俬lu


ps:係吉之島睇床時,我將配好既新居鎖匙交俾人家,人家半開玩笑咁話我無誠意,無用絲帶綁位條匙.又係既,呢排太多野搞,同屋企又內亂,自己都比之前少咗啲心思........