2007年2月6日 星期二

先跑步,後食飯

番完夜,騎羊去建生買麵包,臨開車時,聽到有人叫我.一望,原來係哥頓行路番屋企時經過見到我,係佢行得太快,定我係停車場攞車時太"me mo"呢???


訓醒咗,就出村口茶餐廳食個下午茶.趁好天,洗埋幾件衫,就執好個背囊,騎羊番公司既更衣室換衫,去附近既運動場跑步.由於近排個膝蓋又痛番,所以今次都帶番對patella band黎跑~
咁耐無跑過,今日都可以係兩分十左右一個圈,之前太凍至疏於運動啫~~跑完步,行番去公司既更室沖個涼,就騎羊番屋企.

係屋企打陣nds既孖宝兄弟,就騎羊去市心接人家(人家係對面海上完堂搭車入黎同我食飯).由於天氣回暖咗,所以雙騎去深井食飯,唔洗成日屈係市中心~人家怕大風,叫我帶條頸巾俾佢,我就攞出幾日前買俾人家既頸巾,人家當然開心啦.事源有一日同人家行過ice fire,人家係咁望住條頸巾.前幾日行過見有七折,所以買落黎.

上屯門公路,用咗15分鐘左右既時間就到深井,泊好隻羊,就去之前食過一次lunch既kcal食飯.

我叫咗個澳洲黑椒t骨扒薯菜,唔知點解六成熟都好乾身咁,加上塊扒好多係肥膏.


人家叫咗客美國生蠔什菌墨魚汁麵,三隻蠔,大中細各一,食落又真係生生地,唔係全熟,唔錯~

本來播住輕音樂,感覺唔錯,可惜中途侍仔哥哥開電視睇"突圍行動"....搞到好似茶餐廳咁......點知人家都睇埋一份...


食埋個甜品,我地就埋單走人,騎羊行下路(青山公路)送人家番屋企,輕鬆既一日,溫暖既一日~