2007年2月24日 星期六

搵屋


番完夜班,訓到一點鐘就俾電話鬧鐘叫醒.梳洗完就搭小巴去兆康,行去輕鐵站會台灣女生.上商場既富景物業代理搵agent睇租盤,個位劉先生好似有啲SOB,stridor咁.坐佢車先去青磚圍睇綠宝闊,好殘,但都收四千幾,無野丫嘛?

跟住車我地去睇鍾屋村,都係殘同要四千五,又只係好過第一間少少咋喎..跟住又睇埋藍地大街附近既村屋.嘩,又多狗又入,真係好鬼唔掂.劉生叫我地睇埋聚康山莊,於是係劉金龍對出停低,等同事交鎖匙俾佢,再兜一兜上西鐵站分店,再車我地去睇聚康.係就係好靚同包洗衣機雪櫃,但就係細啲囉,五百幾呎,收五千三蚊租(低層)同五千五蚊租(高層).

係兆康簽番啲文件,急急腳打啲去另一個村見另一個agent(天時物業).呢個agent係我叫人家問ben弟攞既,佢介紹一個原居民出租既盤,700呎,地下,無落地玻璃同花園騎樓,全新裝修,無人住過,四千五蚊.我同人家都好鍾意,但弊在擔心人家出入.agent阿姐收咗$30車馬費就走.


我地行番去輕鐵站搭車去睇翠林同大興花園,美聯姐仔帶我地上去睇咗兩個盤,但都覺得好殘同要成四千蚊,加下大家都中晒之前個村屋盤既毒.係鋪頭簽文件時,被問到做咩工時,我胡扯話係隔離工廠區做office,同人家係唔同部門.


同人家行去搭輕鐵時,人家都話中間個agent介紹既村屋好吸引,於是打俾agent問吓可否平到四千三租.我地係市中心排籌食北海活壽司,agent話可以傾到四千三,但要盡快簽約交上期按金兼起租(8號),於是我覆佢話聽日晏晝三點簽約.新居事宜又好戲劇性地好快咁又有心水地方,傾好咗,下一步就係傢俱電器了~~