2007年3月13日 星期二

訓兩個鐘,忙十幾個鐘


番完夜班,係建生買過麵包早餐,騎羊番屋企沖涼食野訓覺.訓咗兩個鐘多啲,就收到送梳妝枱既電話.起身洗個面,係客廳坐一陣就開門俾運送工人.收完貨,又一輪既抺洗.跟住就騎羊走一轉入村,開始收拾電腦,微型組合,衣服同其他雜物,方便阿潘晏啲出車黎幫手搬運.

阿潘車完阿嫂番晏後,就約我係村口茶餐廳食晏仔.一人一個雞翼薯條,食飽飽,就動手搬貨~撞啱隔離地盤有工程車塞住,所以阿潘將架車泊係出面既錶位,我地要行遠啲去放低係車度.執執吓,老豆番黎,原來係放假.佢見我地搬緊野,就索性唔抺地住,去醫院攞藥先.load滿架車,就由我騎羊帶路去新居放低啲貨.我將星星叫master piece同超獸機神超合金放入背囊,重有四盒未砌既黃金聖衣超合金放入行李倉度添~


台灣女生番完早更,就帶埋一大袋厨房用品入新居.我地到達時,人家就幫手接貨.我同阿潘落晒貨之後,就再番入村走多轉貨,真係辛苦晒阿潘


percy同阿yo就大約四點幾渣車到我新居,將我住市中心時買既電風扇,風筒微波爐送黎(唔該晒~).percy同阿yo都話新居擺設同裝修唔錯,抵租~


人家四點半左右走先,出去搭小巴去紅穚轉巴士出上環上堂.阿潘,percy同阿yo坐到五點左右就渣車走人.我就趕住搭番電腦啲線,等陣間網絡公司黎裝寛頻.點知六點左右,寛頻公司打黎話約咗聽日下午黎上門裝寛頻.我問唔係應該係今日咩,點知哥仔話電腦落order係約聽日,無法啦,可能係sale搞錯.......唯有繼續執執抺抺.

大約八點幾,太肚餓,於是搭小巴出市中心食啲野,點知人家話不如等埋佢番入屯門一齊食,唯有係吉之島四圍兜吓.係文具部見到有花師奶做招來既顏色筆檔攤,睇黎真係幾受歡迎,難怪人家一得閒就上網睇啦~

近十點鐘,係輕站坐低,打住nds機戰w黎等人家落車.電話一到就去隔離既車站接人家,同幫手攞野.人家上完堂,去咗沙田宜家買啲屋企野至番黎,辛苦晒~

我地行咗去新墟打冷檔食晚飯,今次我地去咗間新既大排檔食.唔知點解,而家每檔都有幾企理既帳篷,唔再好似以前咁用舊式舤布,感覺整齊同光鮮好多~


我地叫咗個蠔仔粥,酥炸生蠔同蒜茸炒菜心.雖然係貴過新金榮少少,但個粥又無咁咸,炸生蠔又炸得啱啱好,夠鮮味又唔韌~食到十一點幾,已經好攰同眼訓.同人家搭的士番屋企,人家係咁執新買既家庭用品,我就開機洗咁啲衫,相信今晚都會幾好訓.