2007年3月9日 星期五

裝電視


今朝早都未有收到日立既電話,於是騎羊番晏,叫台灣女生係屋企等師傅同打電話去中原追吓.騎羊行出村時見有兩個身穿藍色風褸既人係行人路上,好似係有HITACHI既字樣,唔通係幻覺?


交完更,打電話俾人家問電視事宜.人家話原來師傅收既電話係LAST一個冧巴錯既,所以打極俾我手提都打唔通,去士多問又搵唔到地址,坐的士又兜過黎搵,後黎佢地再打番公司問至攞到人家既電話.師傅入屋後同人家吐咗五分鐘苦水,就開始安裝電視上牆.人家話佢地係兩個中年男子,又幾有心機同禮貌.人家照我既指引坐係梳化唔同既位置黎試位,仲要係"艾"晒落個梳化背黎試位,師傅都話人家咁做係啱.
師傅一個鑽窿,一個用垃圾剷黎兜灰,令人家少啲清理功夫人家因為唔夠散紙,所以俾咗封大利是俾師傅
由於近日太潮濕,洗好既衫都係唔易乾.我同人家又唔係成日都係屋企,可以將個活動晾衫架拎出屋外晒衫.把心一橫,去買部抽濕機黎解決室內晾衫既問題.
補鐘七點半走人,搭的士上人家屋企食飯,再搭輕鐵去市中心.落車時係天橋上向寛頻公司街邊檔問plan,本來玩緊啤牌既sale,即刻放低副牌黎介紹.搞埋條電話線,人家話圥去實惠訂梳妝枱,因為之前人家已睇中.落完訂,再行番去中原睇抽濕機.點知係中原,百老滙,泰林,best既十字路見到師傅同師母.於是一行四人去中原睇抽濕機.

哥哥仔介紹部日立16L既機款俾我地,話特價做埋今日就無(原價3千幾而家2千幾),加上日本制,又有香港機電處既能源標籤.相比其他牌子同機款,又真係幾抵既.
本來想去埋best睇埋先,但哥哥仔話其實佢地拉閘架啦,做埋我地呢單架咋,於是就即買呢部人生第一部既抽濕機.

十點鐘,抽於部幾重既機,係的士站等人家,人家上去惠康睇吓拉閘未.人家打黎話收十一點,我就抽住部機,行去同人家一齊買厨房野,途中仲見到阿YO添~係惠康買咗一大堆調味煮食野,就搭的士番屋企,又一輪執執抺抺,不過今次可以睇住電視黎搞~
PS:人家預電視個位都唔錯,坐係梳化睇好舒服吓~應記一功!