2007年3月2日 星期五

機動警察BRAVE合金


番完早更,騎羊去置樂,食單身漢餐.上埋去相熟玩具商場兜吓,見機動警察超合金出咗,去多幾間格價,都係得前"反斗"鋪有得賣($698),於是急急去附近既自動櫃員機"o禁"錢.

行番上商場時經過newtype,醒起要買個keroro防狼器俾台灣女生,於是入去搵哥哥仔.點知賣晒,要訂貨,大約十幾號會番貨.見都係等兩個禮拜左右,於是落訂等貨~


跟住又行番去買超合金,叫老細俾隻新既過我.老細開箱攞盒新既俾我check.由於太興奮,不禁同老細講"等咗咁多年卒之都出超金啦~"老細話有八成係合金,幾重手吓.交收完畢,騎羊去村放低阿魯凡超合金,再騎羊去新居.

有啲攰既關係,係新居沖個涼先,再拆盞燈落黎,再去華都相熟電子店鋪配慳電膽同買電拖板,又番去新居試吓個慳電膽啱唔啱用.

心血來潮想同人家睇吓戲,之前新年話想睇齣"翻生侏羅紀都無睇到.八點零鐘騎羊去新墟,見凱都有得睇,九點十個字有一場,send短訊俾人家,人家都話好.係老麥食個反脂肪餐,再騎羊番公司,冚好羊仔.係七仔對開橷仔坐低,打住nds既機戰w黎等人家放工.


同人家搭兩個站輕鐵去買飛睇戲,我同人家講齣戲係賠罪,因為我今日花咗錢黎買超合金.人家無話我,因知道我真係鍾意,始終覺得交代聲好啲,呢段時間係應該一齊挨既時刻嘛~齣戲都幾ok,輕鬆吓近來繃緊既心情都好丫~

ps:"阿魯凡"係機動警察裡面,主角泉野明所駕駛既一號之名字,佢由細到大都將自己既寵物起名做"阿魯凡",之前係狗同貓,跟住係特車二組第二小隊既一號機.