2007年3月1日 星期四

(食野+抹野) x 2


朝早遲咗出門口,係村口茶餐廳食過早餐,就搭的士去台灣女生屋企.幫手拎啲野落樓,同人家,伯母一齊落的士站,伯母去買拜四角物品,我就去雜貨店買張圓櫈,人家去買水.人齊集合,一齊搭的士去新居搞清潔. 

伯母拜完神之後,就開始掃地拖地,人家就抺窗,我就抺門同摛高抺冷氣機位,再同人家一齊抺窗.伯母好快手咁抺埋厠所同厨房爐頭.一點鐘多啲,我地就搭小巴去市中心飲茶小休,兩個字時間就到市中心~

去到海霸,見有人等緊位,但唔知點解我地話三位,姐仔就俾咭同枱號叫我地入去,好彩x 1~好快咁劃點心紙,大家都攰攰地,食過點心之後,有電話打黎話會黎送洗衣機.
埋單好趕咁去番吉之島既傢俱部買之前睇中既衣櫃.嘩~真係有折喎,九折呀,阿姐真係無講錯等多兩日真係有著數~阿姐認得我地,好快就開單.行去隔離既十蚊場買多兩個水桶同抺紙,清潔刷就搭的士入新居等收洗衣機.


送貨哥仔好快就黎到同裝好部機,簽收完之後哥仔唔幫我地扔包裝紙皮同發泡膠,話留幾日以防要換機,搵笨..


我同人家繼續抹房窗,我抺出面,人家抺入面,好係法國黙劇咁.啲窗又真係幾"那渣",要抺成三四桶水至乾淨,好攰,三間房,一個厨房.抽油煙機頂有多玻璃碎,可能係鑽窿俾條氣喉過時,無洗理到.人家同我講第時可能真係要re個O黎抹窗,我半開玩笑咁話不如叫家務助理黎抹窗跟住抹埋厠所牆,厨房...

夜晚上人家屋企,伯母已為我地準備好晚飯,今日真係太充實同勞動..聽日仲要返早更添.....