2007年3月3日 星期六

搞三保

又到三月,愛羊既三保同費又到期啦.之前打去德輝介紹既agent問三保價,報$998,原廠就報$1000.既然平得兩蚊,我就今朝搭巴士出去觀塘鈴木科研搞三保.係市中心等268d時,台灣女生同伯母坐263途經市中心站時見到我係度等車,仲打電話話我知兼揮手.人家今朝出去宜家買多少少野喎,所以同伯母出去一趙.


出到原廠,都係見到啲舊臉孔,由03年出第一隻羊到而家都係無咩點轉過人.本來想搭單搞埋牌費,但黃生話啲同事見人多排隊就唔會排住,所以可能要好幾日至有得攞,好似唔係好想幫我搞咁,於是我只係搞三保就算.

坐番巴士入市中心,去咗大姆指打住nds機戰w食晏.本來人家話買完野,一齊係市中心集合食晏,但由於人家同伯母買耐咗野,所以只係夠時間番娘家放低啲野同係自己屋企食少少野,再趕番晏.我都係一樣,食完晏,就搭輕鐵去番工lu,再問下德輝有邊間相熟代辦三保既車行先~