2007年3月5日 星期一

收貨日


今日好忙吓,中午時份到新居,等收雪櫃.送貨哥仔又係好似送洗衣機個哥仔咁話個盒留住幾日,過咗頭七(購買後七日)至好掉個盒.講真,真係要換既話,用番個舊盒都入唔番落去同砌番一箱野攞走啦....跟住有一個時間,有七個男人,一個女人共相處一屋....其實係IKEA送貨同吉之島送床,每邊三個大男人度砌傢俱,我同台灣女生做監工~

本來間屋除咗個客廳有張梳化,就空洞洞,但當送貨部隊到達後,成間屋就唔同晒.三個IKEA既哥仔係客廳擺地攤咁砌書架,飯枱椅,書枱,電視櫃,金屬雜物架,display櫃,浴室trolley仔,床頭櫃同金屬掛衫架.無幾耐送床黎既哥仔又黎到,將一件件散件拎入睡房砌.台灣女生番完夜,訓醒黎到時己經見有兩team人做緊野,仲提我俾利是兩team人.好在當初俾多少少錢叫IKEA啲人黎砌傢俱,真係幾多野搞,食飯橷都要砌,書枱,書架,櫃桶,床頭櫃更加不在話下.....

送床個team人好好禮貌,一個鐘唔洗就篏好張床.IKEA個team就要個幾鐘至砌好晒啲傢俱.人地有晒架生又熟生都要近兩個鐘,如果只係我同人家搞既話,都唔知搞到幾時至收科.

本來IKEA送埋我地之前買既雜貨,但點數時發覺少咗窗簾布同兩個膠箱,後黎哥仔上番車check到有箱不知明貨品,拆出黎睇至知係我地既貨品,好在無漏到同唔洗再等補番貨啫.張食飯枱玻璃面好似有條花痕,哥仔話係包裝時俾啲熱熔膠黐住咗,用白電油抺吓就得,再唔係打電話去客戶熱線換個塊.唯有試吓搵白電油試吓先啦..

兩TEAM人走晒之後,我同人家就著手抺野,抺地.遲幾日就要收電視,再去搞上網電話線,搬新居真係好多野要做,日日都好似好忙咁