2007年3月7日 星期三

搞牌費,德輝技工師傅大家訪

番完個早更,好趕咁騎羊去元朗新B附近既良記車行搞牌費,上次係原廠訂parts時,個sale(黃生)好似唔係好想幫我搞咁,可能係唔收錢既關係.問德輝意見,於是去佢幫襯開既良記搞,俾多$50水腳錢,就可以第二日傍晚六點就有得攞~


俾完錢,去咗建城食野.雖然係轉咗手,啲野食無咁好食(好記得德輝惋惜既表情),但呢度係之前同啲兄弟既聚腳地,所以都係情意結下幫襯吓.好趕好趕咁走去7-11買兩支可樂同一支水,騎羊仔去新居,因為德輝放三點幾,黎我屋企幫手鑽窗簾架~

德輝帶埋個電鑽同電批,配上我放工係更衣室攞起既工具箱,德輝師傅就開工啦.我就好似學師仔咁跟頭跟尾(e.g.拎住個垃圾剷黎兜住啲灰)一路鑽架,一路同德輝講吓屋企野,德輝話我比之前無咁唔開心,但都係未下到啖氣(我都係咁諗,咁大既衝擊,可能要多啲時間黎沖淡吓)講到新居,德煇都話低租同"四正",配上傢俱都幾舒服~

臨尾叫德輝幫我鑽多個窿黎掛鐘,提意搞好晒之後就一齊搭輕鐵轉西鐵去元朗食飯.

一人一個鐵板餐,請客聊表謝意~雖然直系家庭無咩溫暖,好在身邊既兄弟好友都好關照我呢個"孤兒仔"~