2007年3月23日 星期五

安裝信箱


今日個早更都幾忙吓,手換埋衫都成搭半至走得人.本來德輝約我搭半係我屋企用玻璃膠黐信箱,但由於遲咗走,所以急急腳去攞羊仔,用咗兩個字既時間騎羊返屋企德輝師傅原來已經泊好佢阿妹既綿羊,係我家門口等緊我,真係唔好意思.. 
德輝師傅帶埋玻璃膠同槍黎,我入屋拎個幾日前係建生五金鋪買既信箱出黎度位.準備好晒,就由師傅親自操刀,唧玻璃膠~

我負責將信箱拍埋牆,同hold住個位.但係咁樣hold法真係唔係辨法,於是德輝提意攞拎佢送俾我既入伙禮物(工作梯仔)出黎頂住個信箱,攞本雜誌攝住梯腳,用catalog攝埋個虛位,嘩,fit晒位,頂到實


德輝入客廳坐陣,飲埋罐可樂,臨走check多次個信箱有無訓落黎,跟住就騎羊仔去市中心會阿嫂.百忙中抽空出黎幫手,真係唔該晒~


入屋洗吓衫,沖個涼,出門口望多次無倒塌,跟住就係房訓番陣.訓咗個半鐘左右,六點醒咗,出去試吓拎走個支撐架.嘩~已經夠力拉住個信箱啦,戰術成功~

六點多啲,伯母拎住啲野入黎家訪兼煮飯.用printer印好信箱地址,我見無粗身封箱透明膠紙,於是騎羊出建生買.點知老闆話無,於是配過幾支番工筆既筆蕊,就騎羊去市中心,係老牌文具店"明思"買透明牆紙($4一呎)再去吉之島既超級市場,買牛奶同士多啤梨俾人家(兩樣我都唔好).排完隊俾錢,騎羊去盈記買個楊枝金露外賣俾伯母,就騎羊番屋企落貨,再度位貼埋地址係信箱上.

見差唔多時間,騎羊去市中心接台灣女生番屋企.人家買咗唔少戰利品番黎,要將啲貨分散放入行李倉仔內,最大既紙袋要人家單膊咁孭住坐羊仔. 

九點鐘至開始食飯,有餸有湯,辛苦晒伯母.德輝仲有打電話黎問黐得實唔實,真係太好人啦(感動X 1)今日都真係好似無咩點停過咁~聽日放假,希望好天可以去跑吓步啦~~