2007年3月14日 星期三

愛羊盡載黃金甲


今朝起身,騎羊入村進行玩具大遷徙,首選當然係我既聖闘士聖衣神話~其實之前阿潘幫我車兩轉野個日,已經用羊仔將四盒未砌既黃金聖衣(双子,金牛,射手,双魚)運到新居.今日係將剩低已砌好既黃金聖闘士,用包裝膠片包好,放入紙盒裡,再將內附配件既吉盒用羊仔運載~

由於兩點過後會有人黎裝寛頻,所以只係走咗一車,跟住就係屋企食晏.本來諗住叮番熱尋晚打冷食剩既蠔仔粥同炸生蠔,點知個蠔仔粥已經乾晒水(應該係俾啲飯吸晒啲湯),成舊飯團咁
,唯有叮番熱個炸生蠔,同沖個杯麵食啦~


食完晏無耐,雞脾,大豆,ronnie,大力(攬住個電飯煲)就黎到我屋企坐,德輝就因為要去屋企攞條工作梯送俾我而晏少少至到.大家一致都覺得好"四正",抵租.


坐咗陣,德輝就拉大隊去附近佢阿姨既士多麵檔食野,而我就留守等師傅裝寛頻.

四點左右,師傅上門,開門時聽到其中一人叫"xxxxxxx",咦?咪係我中一既英文名?原來其中一個師傅係我初中同學carol.對上個次見佢係係我yr1時,咁啱係醫院輕鐵店見到佢,個時佢做保險,我仲俾咗個call機冧巴佢添,跟住就無再見到佢lu.

奉上冰凍可樂,一路安裝,一路講番舊同學既去向,大家既近況.carol仲講笑咁話以前就佢高過我,而家我反而高過佢.搞咗大半個鐘,佢地就走啦,carol仲話遲啲出黎飲茶~
見仲未夠鐘去台灣女生屋企食飯,所以番入村運埋剩餘既黃聖衣黎新居.有兩個盒入唔落個行李倉仔,所以用個膠袋裝住,用手穿住個手抽位,放係大脾上面,慳番轉時間嘛


放低啲貨,冚好愛羊,出去搭van仔去置樂newtype攞訂咗既keroro防狼器.係相熟商場行一轉,就去搭的士上人家屋企食飯.


食完飯,伯母同我地一齊攞人家既行李落樓下的士站(3個紅白藍袋,1個孭袋,三個手抽大膠袋)
真係好鬼重,其中一袋係我送俾人家既野,真係估唔到會有今日........要用埋的士尾箱,我要坐前座至搞得掂.

夜晚又係執執抺抺咁,安放黃金聖闘士係display櫃(搞好耐,成日都fall,可能太重身),洗吓衫,咁好累既一日.