2007年3月15日 星期四

愛羊復康日

朝早十點起身,梳洗完,十點半至騎羊出發去觀塘鈴木科研換parts兼check車.十一點兩個字就到步,哥仔話有一個師傅請病假得番一個係度做野.我問三四點攞唔攞得車走,哥仔話要五六點...唯有搭車入屯門做吓自己野先啦.唔知點解,哥仔問我用咩機油,半合成定全合成,我梗係話要全合成啦.之前都係只係得suzuki既全合成油,唔通啲客嫌貴?

十二點都未夠已經好肚餓,可能係長程車既關係啦.係工廠區行過一間食廳,見門面幾ok同闊落,於是問有晏食未.職員話就黎有,叫我入去坐底等一陣就可以落order.

呢間餐廳都幾大吓,又有大電視睇,我望定個午餐牌,揀定個焗豬扖意粉,仲見到話一點十分前結帳離座,可以有八折優惠,咁又幾盞鬼喎,啱晒我~

個餐一上,影埋張相,就係咁食,好肚餓,食要洗碟,只剩底配菜同骨埋單時姐姐仔收我32蚊,無俾折.我係咁望張八折優惠poster,睇吓有無望漏啲咩細字條件.另一個手紀較大既阿姐見我係咁望,就知道無俾到八折,提番收銀姐仔,仲同我講有咩問題要出聲架.

食飽飽,行番去巴士站,見到有個鐵騎忙裡偷閒咁係架落咗大架既電單車上訓覺~咁鬼嘈,又大塵,馬路邊,係咪直係訓得著架?

搭番259d入屯門,係市中心格吓價,最後係中原買咗個室內手提電話(問問吓至先2.4Ghz會同Wi-Fi撞).搭輕鐵番屋企途中,德輝打黎話A完一齊飲茶,我話我食咗野唔啦,下次先同埋都想做吓家務.

係屋企晾吓衫,四點收鈴木既電話,話個死氣喉冚有少少花,問少收一百的話,我會唔會收貨.我答我要出去望吓先,跟住就換衫搭小巴出市中心,再轉62x去觀塘.

去到鈴木,望過件貨,只係兩個小點.原價380 我屈多30,最後以250蚊收貨.俾尾數時真係有啲肉赤(總數$2039)唯有當係破財撞災,人無事就好了,加上愛羊都只係皮外傷,無礙表現,而家搞番好就足夠了.


騎羊入番屯門,見無咩油剩,去村口相熟油站入油.去屋企洗個臉,再騎羊去置樂食飯.


今晚呢個飯局係老媽既生日飯局,前兩日大佬健打過俾我,但miss call,再收到sms話今晚有飯局.我係屋企搬野時問老豆至知係老媽既生日飯.我七點八左右到達,坐老豆隔離.契媽契爺,姑媽姑丈,同幾個老媽所謂既"朋友",大佬健帶埋女友黎,坐我隔離,但我望都無望過佢.我成晚只係同老豆講幾句野,亙相夾吓餸.老媽只係開頭問我飲唔飲紅酒,同臨尾問我要唔要拎個壽包俾台灣女生.成晚對係nds個螢幕,同食野,最後散場時都只係同老豆講聲,就騎羊走人.

呢個飯局真係好焗促,可以的話,我只係想同老豆食餐飯.我又記起年三十後有一晚同老豆係茶餐廳食飯時,我好嬲咁話"呢個家簡真係污煙瘴氣"