2007年3月27日 星期二

早晨miss wong & 兒嬉家俬

番完夜,係建生買早餐時,撞到預科既bio miss.Miss Wong好似又有喜,亙相打過招呼.咁又離開中學九年,以前既bio miss亦由初出茅廬變得成熟咗.我亦由一個好性既小伙子變成一個將近三十既男子.

以前我地成日都玩bio miss,蝦佢junior,比較林善.起初我跟唔太上課程,好多時test唔合格,miss覺得我唔太上心,加上兼顧拍拖既我上堂不時訓覺,我亦有啲覺得miss 有啲針對.

直至搞學會時,有一日放學後我係操場同miss wong講我拍拖同屋企反對既事,大家開始了解多咗.之後我既成績好咗啲,無咁多唔合格,多咗備課,會問吓miss野.雖然期間都係有啲反叛(e.g.話miss講得唔太明,結果俾miss叫咗出去present muscular skeletal system,結果當然係甩甩咳咳啦),但其實我蠻欣賞呢位老師,因為佢好有心咁為我地打一份又一份既notes(有誠意).


畢咗業,係街撞過miss好幾次,又有icq,手提號碼,偶而發吓短訊聯絡吓.training時,都有同阿bill,阿錦一齊去元朗生命堂出席miss既婚禮~


番到屋企,食過早餐,訓到點幾鐘,起身同台灣女生,伯母係市中心美食廣場食麥當勞(撞見中一同學stephen chan),就搭巴士出IKEA買少少野.

本來想買既單人梳化床,突然又無貨,最後買咗個有轆既茶几同其他野垃雜野.夜晚係南山谷食飯,由於太辣,所以都唔係食咗好多,台灣女生同伯母又真係幾食得辣...

番到市中心買床頭燈(人家係省城見到賣貴六十蚊),兩個客用枕頭同一張夏天毛巾被,就搭的士番屋企.

番到屋企,諗住砌個茶几時,就發覺其中一個部件係爛既,個燒焊位斷咗,唔洗砌.................


望番menu,原來係底部支撐架既腳位.深深感受到"兒嬉傢俬"呢個名既由來打電話去熱線,職員話沙田無貨(明明買個陣都仲有一盒殘啲既剩,唔通都係爛既?)要過幾日係上水店send番去沙田,到時要我拎番件爛貨去換過件.希望快啲有貨就好了.