2007年3月8日 星期四

週月日

朝早去新居試吓之前買落既慳電膽啱唔啱安落士多房,厨房,厠所同走廊既燈座用.試過無問題同夠光,就騎羊去華都相熟商店配燈膽同拖板.阿叔好pro咁將我帶去既原屋有既舊慳電膽放入燈座,用測光錶度吓,再度下我配既慳電膽既光度,又真係佢賣個啲光啲喎~


去埋隔離鋪(阿叔老闆自稱係佢既妹開)買天線,阿姐問要普通定係靚啲,我答靚啲.阿姐攞條一舊水多啲既線出黎,我問佢有無靚啲,點知阿姐答有之餘,就攞條$420瑞士線出黎!!我問有無啲中價啲,阿姐話無,又sell話呢條線好靚又耐用,十年都無問題.我問佢如果天台條魚骨架無變,只係屋內既天線靚啲會唔會有分別,阿姐話會幫補吓,好過用平線.由於之前係村睇電視都係有時有雪花,唔太爽,於是都買咗條瑞士造既天線(massive bleeding X 1)

再騎羊去台灣女生樓下既惠康買咗啲飲品,同少少日用品.跟住就急急騎羊去新居等收衣櫃同電視.兩點幾左右就有人黎到送衣櫃(一個趙門款放掛衫,一個抽屜款放摺衫),即場篏砌.三點左右就收電視,台灣女生放咗工番屋企攞埋同伯母一齊買既"砂煲冷撐"搭的士黎新居.
人家同我又一輪執執抺抺,一心等電視安裝師傅上門,點知等到六幾都無聲無影,於是打去中原問吓.點知哥仔話日立個邊可能漏單,叫我地唔好等,聽日幫我地問清楚,盡量改聽日一點前(因為我番晏).週月日無電視睇,好似爭咁啲......

由於忙住執執抺抺,所以叫咗pizza hut外賣餐(夏威夷三重芝士pizza+咖喱雞皇飯+燒豬肋骨+忌廉湯X 2)加上我今日係超市買既香檳仔(已雪凍),咁就係我地既週月晚餐la,cheers~