2007年3月19日 星期一

暖意


今日要A/N,放工同台灣女生騎羊去市中心食pizza下午茶,係吉之島超級市場買少少野,就騎羊番屋企.沖完涼,就訓覺叉電,準備夜班.今日都算訓得到,無小朋友嘈同狗吠聲.七點半訓醒行出客廳,見到人家已經準備好晚飯(感動~)

雖然唔係啲咩佳餚美酒,但可以開開心心,有傾有講咁食飯,已經很足夠,起碼唔係好似以前屋企咁惡形惡相,睇面色黎食皇家飯咁....唔知老豆呢排食飯時仲係咪仲俾老媽"卒"呢?

食食吓收到包租婆既電話,話住隔離既媳婦話我隻羊放係客廳簷下阻住佢地出車.我話原身既泊車位有架van仔泊得好貼,我扭唔入至放係客廳簷下,加上都仲有好多位剩.點知包租婆叫我要泊番原本既圍牆邊位,如果唔係就要我擺對面馬路既爛地場.我個吓都幾慶,一黎啲後生既唔夠薑同我講,搵個老人家黎出口;二黎包租婆婆完全唔聽我既苦衷,(可能泊van仔既人唔係同佢太親掛)一句壓埋黎話唔俾我擺車.

我嬲嬲地出去門口數有十個階磚位,再用拉尺度到一個階磚有一呎長,十呎都過唔到架車?唔通係拖頭阿柏文?就算後面係兩架私家車平排擺,係我簷位後面個架車仲有成間屋既長度黎扭s字出車丫,再者佢都唔應該架車係我簷下好近我廰邊駛過,簷下既位置係歸我嘛,我放幾個箱頂住都可以.當初包租婆話唔可以晾衫都算,而家我覺得係有啲過份.我仲立即打電話問德輝一架私家車有幾闊,同吐苦水.


其實我門口前都好多時有架私家車泊係度,後邊個架車點都要s字咁扭出黎,渣車係咁架啦,洗唔洗好似飛機跑道咁clear晒至出發?完全係破壞晒大好既心情,唔怪得好多時啲女司機係馬路俾"洽" 


ps:番夜時同大豆講呢件事,連大豆呢個雪藏牌都話十呎闊佢都有信心過..