2006年11月9日 星期四

A/N 手記

尋晚嘈完後,今朝返工都無咩心機,喉嚨又涸,講野都無咩聲.返完個早更,同台灣女生騎羊去建生食KFC,試吓個蜜糖燒雞翼,味道都ok丫.送人家返到樓下,再駕羊返入村,沖個涼就訓咗兩個鐘.由於無同老媽講我返夜,老媽番黎都無煮啲咩,我醒時佢己係房棚埋度門.我食幾塊麵包就騎羊去買楊枝金露做宵夜.

成晚都幾忙吓,無咩停過手,約三點至有秩序分批食野...我就四點幾至入厨房,但五點時,elaine入黎pantry話31個"吐"咗條ET tube出黎,本來"洽"緊既我又要出去應付難題...上次night好多時間休息,今次真係做到嘔突.....本來諗住打埋sdr既label但係郁都無郁過.....
PS:要煩屋企野之餘,又要顧自己野,真係幾傷神.