2006年11月22日 星期三

動口,郁手,出走

今日返晏,因落雨兼羊仔係公作地既停車場,故搭小巴返工.落車買咗個牛什米上厨房食.食到中途,見近兩點,出去接過蛟龍既更,又繼續食埋兜野.

本來今晚放工係去德輝屋企燒野食,但屋企既事搞到個人無咩心機,加上怕落雨,無得騎羊,所以無去到.

放工就一片心,騎羊返屋企,諗住早啲抖吓.點知十點幾,老豆係廳睇完電視返入房訓時又俾老媽鬧,一句又一句難聽既說話,今次我無介入.當老豆攞啲被鋪出客廳時,老媽行埋出黎打老豆(上臂),大佬健忍唔住出聲.

老豆係梳化,老媽坐係食飯枱張櫈,大佬健出客廳講數.老媽係咁數番之前啲野,根本無話原諒過老豆,係房度仲講到出口人地叫雞,個男人都係搵到錢,咁即係嫌老豆搵錢少啦.事實上係自老豆有病,人工少咗,老媽就對佢愈黎愈差.當講番老豆"野"病老媽時,大佬話老豆個lab result無野,老媽話"咁耐好番唔得o架?".大佬健叫我出黎講,我話就算表面上無野,但驗血係一定驗得出,你問幾多個醫生都係咁話.

老媽繼續兜圈,無俾答案,點解老豆無而佢話佢有病.跟住又話要叫個女人出黎對質,問係咪無野.大佬健話人地出黎話無野又如何,老媽話"咁我咪走囉,成全佢地囉"諗野全無logic可言,要走幾時都走得,個女人又點會咁順攤出黎認丫,有都話無啦.其實老媽根本無準備好要點做好自己同接受番老豆,唔相信老豆會唔見個女人.老豆講到話辭埋份工,老媽去邊,佢就去邊以示誠意,老媽又係一句唔駛啦,無謂,個心都唔係度.........(省略)其實我話老媽唔想無咗個屈老豆既機會啫,如果係咁既話,就會全世界既人都覺得老豆好有心,如果老母對老豆唔好就會俾人講番轉頭.而家啲人都係聽老媽講老豆點衰點衰,但只係齋講嘛.

擾攘一輪,老媽要走,今次我同大佬健都無留佢,只係老豆出手話離婚就離婚,返入房訓先,聽日至搞文件,但老媽都係走.今次正正係狼來了既故事,女事主太多大話,搞到無人再相信佢,仲難落台.
相信老媽只係會去舊屋度訓,咁要面,自己返上去訓,咪盞人地覺得你屋企有野,同無人埋你.四周圍同人地講老公有外遇,咪盞平時受過你氣焰既人笑番你,很儍........

ps:數吓手指,個仔都廿七歲啦,你仲可以管到啲咩?無理欺壓啲咩?