2006年11月10日 星期五

緊急迴避

番完個夜班,好鬼攰,無力好似平時咁騎羊去建生買早餐,直接返入村.係客廳食咗少少野,沖埋個涼就進入睡眠模式.

訓到十二點幾,自己醒咗,見咁好太陽,就開始搞大清洗,首先洗衫(再唔洗真係無長袖衫著),之後就洗羊同打腊,近來懶咗,對上個次搞隻羊已係21/10 既時候lu.

搞掂晒,已經六點幾了,當我去沖涼時,老媽就返黎.大家都無出聲,老媽係"騎樓"搞機洗,我換過件衫,就騎羊去置樂睇吓心儀既超合金車仔出咗未.係相熟商場行咗個轉,都唔見有出或其他心水,七點左右就去咗老麥食"黑椒漢堡餐"加多隻蘋果批.呢餐可以話係我今日第一個正餐,其實晏晝都無食,一黎無咩胃口,二黎又趕住抹羊仔.
食完野,為咗避開老媽係屋企厨房煮野食既時間,於是騎羊兜咗去黃金海岸,吹吹風.細個時好想多啲去海金海岸,因為少去兼覺得個灘好長,今次黎我先知,我原來仲鍾意呢度既靜.之前遇到唔開心既事,都無騎羊去黃金呢頭行吓,最鍾意去行龍珠島條長堤(兩邊都係海,一條直路去前方走,感覺很好),可惜而家俾度閘截咗,要見你係住客至俾開閘俾你行入去....

本來可以家人一齊食飯,但而係大家各有各食,兼避不見面,唔通呢個係老媽覺得最舒服既家庭模式?前晚因佢又重提舊事嘈老豆,我一入屋就入佢地房睇吓咩事,再叫老媽唔好嘈,見佢好蠻,我忍唔住踼爆咗一樣佢屈老豆既野,暗示佢都有講大話,老媽發難,又屈我講過會走黎等佢孤獨終老,我係無法之下都要大聲回應我無兼且強硬表示唔好再屈我.

呢兩晚老媽都好靜,得佢一個人食晚飯,老豆放工例牌食埋至返黎,大佬健上堂,我時間啱係屋企食都自己搞掂,免得又因受不住老媽既"梵音"而再嘈架.

我八點多啲番到屋企,見老媽仲晾緊衫,枱頭有食完野既碟盤,安心老媽有食野,我就返入房栅埋度門(平時好少栅,除咗訓覺虛掩).打日記打到約九點就出門去接台灣女生放工.出門前大半個半個鐘(老豆遲我少少返到),老媽都無出廳同老豆嘈.

嘈又嘈過,而家等佢感受吓咁樣樣既屋企係咪真係佢想得到既答案,睇黎都係長久戰.

ps:目標明確,唔會有枝節,安全穏健,簡單直接,可能就係我鍾意行長堤既原因,當然仲有風景靚啦,有埋個咸蛋黃就仲正~