2006年11月24日 星期五

師徒聚舊

朝早洗完衫,騎羊去市中心會師傅.由於燈位多車,係市中心等燈等咗幾耐吓,師傅係惠比壽門口見我係騎羊經過,就示意係入面等.

泊好羊仔,行番去惠比壽搵師傅,坐底叫過野食後,就吐吓苦水.師傅都話係老媽既問題,我仲用相機俾師傅睇場地既相,食吓傾吓,師母都黎埋坐(元朗入黎市中心),真係感動~~

經師傅師母既安慰後,覺得自己真係盡晒自己既能力.師傅散叫咗個蕃薯天婦羅,散叫係唔通啲,連啲鼓油都係座熱咗既,平時叫餐都係室溫o架咋~

食完飯我同師傅係市中心,置樂逛多陣就分道揚鏕,師傅返工,我就去番市中心攞羊返入村,洽咗頭晏覺.

夜晚係屋企食飯,同老媽講聽朝十點半約咗去睇地方,問佢會唔會睇完之後,同台灣女生同伯母飲茶傾吓,點知一句話:傾得啲咩?邊夠時間?(人家返晏)又未見到張紅紙"睇地方半個鐘都夠啦,十一點係附近酒樓傾到十二點半,有心既話咩都傾到啦!擺明玩野兼唔合作.

我話咁你到時鍾意傾就傾,唔傾住就搵日再傾過.老媽繼續係咁話未收到張紅紙,我話到時一面傾一面寫都得啫,老媽又好蠻咁話唔係,點都要收到張紅紙至有得傾,固執到爆,....我忍唔住,係咁依扒多幾啖飯就離席,好無理.唔約又話唔約,約又話無時間,簡真係無方向兼無常理.

谷鬼氣,係接人家放工之前,騎羊去市中心既"明思"買張紅色大畫紙同marker,再去接放工.兜人家返到樓下,買杯麵同淨魚旦上樓(食因係屋企無咩食到野),再寫埋張紅紙,用黎聽日招架老媽.

ps:伯母好犀利,去隔離鄰居問野,番黎手拎住電腦print上網資料既紙張,好似去完網吧搵料咁希望人家屋企既寛頻可以快啲搞好啦.等我再諗吓買部新printer好定係接收師傅部舊機好先~~