2006年11月25日 星期六

場地會面,老媽氣焰


朝早九點係人家樓下既茶餐廳開位等台灣女生同伯母一齊食早餐,跟住就一齊搭巴士出荃灣睇多次場地.由於人家落車時肚仔有啲唔舒服,所以先去洗手間,我地遲咗少少至去到lobby.老媽同表妹已坐定,等我地.老媽講大佬話陣間睇完場地就去酒樓傾埋啲細節,唔好再拖.我尋晚都有話睇去場之後坐低兩家人三口六面傾吓,佢就話唔夠時間,又話唔知荃灣邊度有地方可以傾,大佬講就咩都啱,我就係頂心杉,講咩都係錯.

大佬健去完洗手間,人齊成團,同黃小姐一齊上五樓既場地行個轉.老媽又嫌新娘房無獨立洗手間,又話要同隔離廳共用一個洗手間,又話人地啲椅套顏色唔係夠金碧輝煌......其實個場地本身無咩大問題,只係老媽好似係雞蛋裡挑骨頭.搭lift落返lobby時見人家眼紅紅時,問吓咩事.原來上黎五樓時,表姨問人家係唔係唔舒服.人家唔為意,聽唔清楚,表姨責怪咁講"我問你野,你聽唔到o架?"伯母都聽到表姨咁講,所以兩母女都好唔開心...

係lobby睇相時,老媽又係一副大隊表既款,又話相中既陳設點唔好,又話都無咩得選擇,唔係A餐就係B餐....我心諗:新樂最好,咩都無俾你,場地核核突突,咩都自己搞就最好?落訂前,老媽問我洗唔洗代寫支票,我一句話唔洗,自己刷咭落訂,穩奪老細寶座!

我同大佬健等簽合約時,其他人落樓下裕满人家酒樓開位.
搞掂手續,落到酒樓,我已經幾唔"老黎".當講到禮單時,伯母話無咩所謂,老媽一句"唔好話無所謂呀",好似想講數兼玩寸個party咁.女家唔係好識回禮要俾番一半禮品去男家(因伯母唔係土生土長既香港人),老媽竟然話"唔可以咁貪心o架,要俾番一半過我o架"說話真係"銀"耳同無品,搞到好似人地賤賣個女出黎咁.....老媽無問過我同人家就話以"如意玉"黎做送俾賓客既禮物,我聽到立即話要送就送俾老媽請既賓客,我地送啲西式啲既俾後生既賓客.

對住酒肉朋友你咁講都還可以,但女家係咪有必要受老媽既氣焰先?大不了咪唔嫁個女,或者推高個禮單要求,令男家難做,再唔係話番你轉頭都仲得,最多咪不歡而散,下次有心情先再傾.
老媽成日都係覺得自己最大,最威,得佢講,無人講,呢個正正係佢無咁交心親友既原因.大佬健之前拍枱拍櫈講埋粗口黎話老媽就得,老媽仲好似好冧咁,而家咩都係搵大佬作主.以前都係大細超,而家仲過份,大佬話咩都得.我只係一個衰仔,無能用者.

係我心目中老媽只係一個滿口大話兼無理既人,上次俾大佬健鬧完,我又攞埋老豆張lab result出黎做證,出走時除咗老豆外又無人留佢.佢無晒面而家係度以"老來從子"既方法黎好落台,其實份人無改變過.

之前老媽講到要見到張禮單至有得講,張禮單得四五樣野寫咗,咪又係要即場改.同我當初話一面傾一面即寫咪一樣,始終我講親咩都係錯.人人都要跟佢既做法,佢唔會專重同遷就其他人.(我最唔鍾意呢樣)

十二點半左右,我就同人家,伯母一齊走先,人家一落樓就忍唔住喊,伯母話好唔開心,但為咗唔好搞壞囍事,所以忍住唔出聲....我地係紅橋落車,伯母自己返屋企,我就同人家行去工作地點,陪多一陣.

ps:今日心情好差,好想好想快啲搬走,咁多年付出既家用同心力,原來係不值既........