2006年11月21日 星期二

驚濤搶救


朝早好攰咁返工,點知有急件,搞咗半個幾鐘至交俾頭輪同事,帶隊食早餐.臨放工,又有多件急件,又忙一餐..

返完早更,天黑黑,落晒雨,無得騎羊走,搭輕鐵返入村.由於天氣關係,無得出去置樂買番啲日用品.係村口茶餐廳食下午茶,同師傅係電話度講吓屋企老媽死咬老豆單野,同阻撓我同台灣女生既婚宴籌備.師傅都話老媽癲喪,好大機會連17/11日都唔會到.無法啦,照住個plan,老媽會叫人黎就十五圍,唔黎就十圍俾minium charge.約咗星期五出黎聚吓兼傾吓.
係屋企訓咗頭訓,就搭小巴去接人家放工,老頭見老媽無煮飯,就同我一齊搭車.點知去小巴站途中,老豆話無帶鎖匙,問我攞鎖匙入屋帶番自己條鎖匙,叫我係個人地門口既簷下避住雨先,等咗一陣老豆又行番出黎,真係大懵.
黃色暴雨,見老豆又一個人出去食晚飯,不禁心酸..老媽有老媽自己係房.......人家係工作地既小巴站上車,搭多幾個站,我同人家就落車,老頭子自己繼續搭去市中心食單身漢快餐.係人家屋企食完飯,九點多啲就出發會番完晏晝更既華b,阿潘係凱都睇"驚濤搶救".


有啲似海上top gun,但中途文戲較多,臨尾無諗過係會悲劇收場.感覺好似係老成既男主角係後生既男主角身上搵到自己既宿影同繼後人,並加以身心磨練,最後更捨身救繼後人.點睇都好睇過無記既<隨時候命>多多聲(架生都多啲).不過top gun就緊湊啲~
ps:睇戲之前,黃色警告已經被除下,唔果唔係會睇得仲應境~