2006年11月19日 星期日

打電話

今朝早起身,俾大佬健"哦"完兩句後,又開始對住本婚宴場地天書07逐個電話打黎問有無17/11,搏下有無人取消或自己之前未打過既冧巴.大老健話想我搵遠啲同貴啲黎擺17/11個日,但唔係得你一個俾得出錢o架嘛,加上又增加我既負擔....

由始至終,我都無諗過用老媽錢,唔想受太多恩惠,又唔想第時俾人數番轉頭話我係靠佢老人家.唔想令自己對老媽更多負面感覺同評價.

打咗好多間,都係無17/11,十一月既星期六日全爆,有啲連非週末既吉日5/11都已經俾人book埋.有佬健睇住我係咁打("你好呀,我姓X既,想問吓出年十一月十七日酒席既野"),無得再話我無打過啦卦.只係剩番幾間酒店未有得問,因佢地宴會部職員放假,唯有mark低聴日再打去問.

唔鍾意大佬健成日話我當初無叫雙方家長出黎傾,先至會搞成咁,程序有問題.老媽份人咁講野,由零開始出黎傾,一定係嘈.到時台灣女生,伯母,都唔開心,邊個幫到我先?到時大家傾唔埋,幾時至再決定點呀,唔通就老媽新樂咩?"針唔拮到肉,唔知痛".....

人家今日返晏,但都補鐘七點半走,我就係市中心排定元氣等人家.等埋人家黎都仲要企咗好一會兒至有位入座.坦白地同人家講咗老媽之前一啲對人家屋企唔好既說話,所以至諗住安頓好地點同日子至出黎傾其他細節.人家聽完喊起上黎,(當時仲排緊隊)我只有搭住人家膊頭同將人家既哭臉放係我既胸前.可能人家無諗過老媽真係咁過份吧....

食完元氣,去對面許留山食多少少甜品,就徒步送人家番屋企.
呢排實在發生太多事同考驗係呢對情侣身上了......